بیانیه بسیج دانش آموزی حوزه فطمه زهرا(س)شهرستان بوشهر در سیزدهم آبان ماه
کد خبر: ۹۰۷۳۲۸۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
بیانیه به مناسبت 13ابان در هفته بسیجبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین امنوا اصبروا و صابروا و رابطوا و اتقوا الله لعلکم تفلحون
بیانیه بسیج دانش آموزی حوزه فاطمه زهرا (س) شهرستان بوشهر در سیزدهم آبان ماه
۱۳ آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و شکست توطئه‌های آمریکا به عنوان نماد واقعی امپریالیسم نقشی اساسی داشت. تبعید حضرت امام خمینی (ره) در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ از یک سو و اعتراض گسترده دانش‌آموزان به دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ از دیگر سو، شرایط را برای اوج گیری انقلاب و نیز تسریع سرنگونی رژیم شاهنشاهی فراهم نمود. همزمان با این تحولات، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ ابعاد جدیدی از مبارزه مردم ایران و آمریکا را رقم زد.
سیزدهم آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است. دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ملت ایران در پی اعتراض ایشان به تصویب لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، به منزله آتشی بود که در خرمن‌های حاکمیت اهریمنی افتاد و انقلاب اسلامی  را در مسیر تازه‌ای افکند. ما دانش‌آموزان درهمان مدارسی قدم برمی‌داریم که همکلاسی‌های آسمانی‌مان که همان شهدای دانش آموز هستند همچون ستارگانی درخشان دیده‎هایمان را نورانی کرده و همین افتخار است که وظیفه‌ی ما را سنگین و سنگین‌تر می‌کند.
ما اعضای بسیج دانش‎آموزی حوزه فاطمه زهرا (س) شهرستان بوشهر از فراز منبر بلند و مستحکم جمهوری اسلامی به تمام دانش‌آموزان آزاده جهان درود می‌فرستیم و حمایت خویش را از شجاعت و آزادی خواهی آن‌ها اعلام می‌کنیم و همچنین یاد آور می‌شویم  که مراقب انحرافات و اهداف سوء دشمن باشند و به یاد داشته باشند که رهبر ما، خمینی کبیر (ره) گفت: «هرکاری که رضایت آمریکا، این دشمن قسم خورده اسلام در آن باشد از پایه اشتباه است.»
رهبرمعظم انقلاب فرمودند: "اگربخواهیم برای جنایات آمریکافهرست درست کنیم یک کتاب می‌شود".
آری! ۱۳ آبان هرسال کتاب جنایت‌های آمریکا قطورترشده وملت‌های آزادی خواه برروحیه استکباری ومنفعت طلبی این شیطان بزرگ بیش ازپیش پی می‌برند.
ما اعضای بسیج دانش آموزی حوزه فاطمه زهرا (س) شهرستان بوشهر با ایمان به فرمایشات خمینی کبیر و تأسی از رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب همیشه و در همه جا هم ندا با حسین زمانمان شعار هیهات من الذله را سر داده و هر گونه سازش با استکبار جهانی را محکوم می‌کنیم. واعلام می‌داریم جمهوری اسلامی اقتداروعزت خود را ازافکارعمومی دنیا وابرقدرت‌های جهان بدست نیاورده ودرمکتب ما عزت از آن کسی است که که به خدا توکل نموده ومتوسل به اهل بیت علیهم السلام باشد.
ارسال نظرات