خبرهای داغ:
رئیس شورای علوی بسیج دانش‌آموزی همدان مطرح کرد

بسیج دانش‌آموزی درصدد تربیت و معرفی حسین فهمیده‌های دیگر به جهان

رئیس شورای علوی بسیج دانش‌آموزی همدان 13 آبان را روز استکبارستیزی کل جهان دانست و گفت: بسیج دانش‌آموزی درصدد تربیت و معرفی حسین فهمیده‌های دیگر به جهان است.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۷۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

بسیج دانش‌آموزی درصدد تربیت و معرفی حسین فهمیده‌های دیگر به جهانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیرحسین مهری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در محل حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان بیان کرد: تصویب قانون کاپیتولاسیون و مصونیت اتباع آمریکایی در ایران موجب اعتراض انقلابی امام خمینی(ره) به رژیم پهلوی و تبعید ایشان در 13 آبان 1343 به ترکیه شد.

وی با بیان اینکه آمریکا ام الفساد قرن است، اضافه کرد: 13 آبان سال 57 نیز رژیم ستم شاهی اقدام به کشتار دانش آموزان کرده و در روز 13 آبان 58 دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

رئیس شورای علوی بسیج دانش‌آموزی همدان ادامه داد: امروز به برکت اسلام و انقلاب پرچم امام حسین (ع) در اقصی نقاط کشور به اهتزاز درآمده است و ملت ایران با تأسی از امام راحل اساس زندگی و حیات و مرگ خود را در مسیر سید الشهدا قرار دادند.

مهری با بیان اینکه از ابتدای خلقت استکبار و مستکبر بوده است، گفت: پیشرفت علم نتوانسته جلوی استکبار را بگیرد بلکه شاهد فرعونیان نوین هستیم.

وی افزود: استکبار جهانی مرگ یک تن را با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای بزرگنمایی می‌کند اما در برابر کشتار بی‌رحمانه هزاران فرد بی‌گناه در نیجریه و یمن سکوت می‌کنند.

وی 13 آبان را روز استکبارستیزی کل جهان دانست و گفت: بسیج دانش‌آموزی درصدد تربیت و معرفی حسین فهمیده‌های دیگر به جهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات