خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان عنوان کرد

کاهش فاصله شهرستان و ستاد آموزش و پرورش خروجی جلسات بسیج فرهنگیان با مسئولان

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان گفت: از خروجی‌های جلسات و نشست‌های ما در گذشته می‌توان به کاهش فاصله شهرستان و ستاد آموزش و پرورش اشاره کرد.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۶۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

کاهش فاصله شهرستان و ستاد آموزش و پرورش خروجی جلسات بسیج فرهنگیان با مسئولانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ محمد ملایی در نشست تعامل فرهنگیان شهرستان نهاوند با بهرام‎نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بعد از انتخابات سال ۹۶ آموزش و پرورش همدان با یک تلاطم کلی در بحث تغییر مدیریت مواجه شد.

وی افزود: نیاز است که ما به یک وحدت رویه و مفاهمه برسیم بنابراین یک همایش شهرستانی در نهاوند تدارک دیده‌ایم که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد و در آن به جزییات بیشتری ورود خواهیم کرد و تفاهمات بیشتری صورت خواهد پذیرفت.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان عنوان کرد: از خروجی‌های جلسات و نشست‌های ما در گذشته می‌توان به کاهش فاصله شهرستان و ستاد آموزش و پرورش اشاره کرد .

وی با بیان اینکه مورد دیگر پرداخت بخش مهمی از اضافه کاری معلمان بود که چندین ماه روی هم جمع شده بود، گفت: مشکلاتی در حوزه سازماندهی داشتیم که با ورود مسئولان دلسوز رفع شدند.

ملایی تصریح کرد: همچنین پیگیری مجموعه ورزشی مستقل مخصوص فرهنگیان در هر شهرستان را داشتیم که در بسیاری از شهرها از جمله نهاوند در حال اجرا است .

وی در پایان سخنانش از دکتر بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خواست در مجلس و وزارتخانه موضوع نظام رتبه‌بندی معلمان را پیگیری کند تا مشکلات معیشتی آنها رفع شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات