امام جمعه موقت مرند در خطبه های نماز جمعه این شهرستان به سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره و بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا وعده داده بود تحریم های شدید علیه ایران از ۱۳ آبان اعمال خواهد شد، اما تمامی توطئه ها و تحریم های آمریکا علیه انقلاب اسلامی اجرایی شده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۵۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام رسول باقری ادامه داد: آمریکا امروز بیشتر به دنبال تهدید و ترساندن مردم و مسئولین کشور است تا آن ها را به سمت مذاکره بکشاند.

وی با اشاره به جایگاه کنونی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: دشمنان قدرت اسلام و جمهوری اسلامی ایران را درک کرده اند و تلاش دارند با تبلیغات سوء، سیاه نمایی کرده و افکار مردم را منحرف کنند.

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه هر کسی باید به وظیفه کنونی خود عمل کند، تصریح کرد: کوتاهی های برخی مسئولین، مردم را به مسائل دنیوی گرایش می دهد، اما باید خود را برای زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم.

امام جمعه موقت مرند بر نقش موثر دولت در حل مشکلات امروز کشور تاکید کرد و اذعان داشت: دولت تدبیر و امید، باید با تصمیم به جا و درست و مشورت، وضعیت امروز کشور را مدیریت کند، باید نسبت به توطئه های دشمن، پیش بینی کرد و حالت تهاجمی در برابر دشمن گرفت.

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: بزرگ ترین مصیبت در جهان اسلام، ارتحال حضرت پیامبر در ۲۸ صفر بود که اشرف مخلوقات و برگزیده ترین بنده الهی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه حضرت سیدالشهدا با شخص یزید درگیر نبود، تصریح کرد: امام حسین(ع) جان خود را فدا کرد تا مردم به عقل و تحلیل درست نسبت به شناخت دین اسلام برسند و با جاهلیت مبارزه کند.

حجت الاسلام باقری افزود: هر زمان منبع و مظهر فساد و شری باشد باید با آگاهی و تحلیل با آن مبارزه کرد.

امام جمعه موقت مرند با اشاره به شکل جاهلیت پیش از اسلام عنوان کرد: جاهلیت عصر کنونی به شکل دیگری رخ می دهد و به صورت مدرن مردم را درگیر کرده است.

ارسال نظرات