خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به تهدیدهای توخالی آمریکا مبنی بر اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان گفت: 13 آبان روز حضور ملت ایران در صحنه، اعلام پشتیبانی از نظام و ابراز انزجار از استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۴۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: این روز بزرگ، امسال متفاوت تر از هرسال است زیرا که آمریکا مدعی اعمال تحریم های نفتی علیه کشورمان است در حالی که این تهدیدها موضوع تازه ای نیست.
وی ادامه داد: این ادعاها و تهدید به تحریم های در حالی انجام می شود که کشورهایی چون چین، روسیه، هند و اتحادیه اروپا زیربار تحریم های علیه کشورمان نرفته اند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اتهام افکنی اخیر علیه کشورمان در دانمارک اضافه کرد: آمریکا و عوامل صهیونیستی با تحریک مقامات دانمارک، کشورمان را متهم به عمل تروریستی می کنند که این امر تهمتی غیرواقعی و بزرگ است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به برگزاری پیاده روی بزرگ اربعین گفت: در این همایش عظیم مردمی که با حضور بیش از 20 میلیون نفری عاشقان اهل بیت برگزار شد، محبان امام حسین(ع) و نهضت عاشورا کیلومترها پای پیاده به عشق آن حضرت پیمودند.
حجت الاسلام پورمحمدی با قدردانی از عوامل مدیریت این پیاده روی بزرگ اسلامی و معنوی افزود: وزارت کشور، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و نیز مردم میهمان دوست عراق در این راستا متحمل تلاش ها و زحمات بسیاری شدند که جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: پیاده روی اربعین قدرت و اتحاد امت اسلامی را با وجود تفرقه افکنی های نظام سلطه در جهان نشان داد.
حجت الاسلام با اشاره به هفته پدافندغرعامل نیز اضافه کرد: توجه به سلامت جامعه و نیز تامین امنیت جامعه امری است که باید مورد اهتمام آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.

ارسال نظرات