نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

دانش‌آموزان سرمایه‌های انقلاب، نظام و کشور هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: دانش‌آموزان امیدهای امروز و فردای کشور هستند که باید خود را برای فرداهای بسیار باعظمت بسازند و با توکل بر خدا و با تلاش مضاعف برای ساختن ایرانی آزاد و سربلند مجاهدت کنند.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۸۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی صبح امروز در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی شهرستان اراک به وقایع 13 آبان سال 43 اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) برای استقلال، عظمت و سربلندی کشور و ملت به افشاگری و مخالفت با لایحه ننگین کاپیتولاسیون پرداختند و همین موضوع باعث شد تا رژیم طاغوتی در سال 43 ایشان را به ترکیه تبعید کند.

وی به ارتباط رژیم سعودی و دولت آمریکا اشاره کرد و افزود: برخورد امروز رئیس جمهور آمریکا با پادشاه سعودی، همان برخوردی است که آمریکایی‌ها با سردمداران رژیم ستم شاهنشاهی داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امام خمینی(ره) احیاگر فرهنگ عاشورا بود، تصریح کرد: قیام امام خمینی (ره) به‌مثابه قیام امام حسین ( ع) بود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی 13 آبان را یادآور رویدادهای بزرگ و اثرگذار در جریان انقلاب دانست و گفت: 13 آبان متشکل از اتفاقات مهمی در تاریخ کشور است؛ همه باید نسبت به این نقاط بزرگ تاریخ توجه کنیم و قلل مسیر را پشت سر بگذاریم تا به قله اصلی برسیم.

وی با اشاره به نقش حضرت امام خمینی(ؤه) در بیداری ملت ایران گفت: بیداری ملت در این تاریکی‌های ظلمانی زمانه حال  به برکت وجود امام(ره) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه حضور حضرت امام خمینی(ره) در جامعه ما لطف خداوند متعال بود تا تحول عظیمی در جامعه صورت گیرد، تصریح کرد: همه اقشار از جمله دانش‌آموزان و معلمان باید قدر این حرکت بزرگ را بدانند تا این چراغ روشن‌ شده توسط امام راحل را، طبق وظیفه روشن نگاه‌داریم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تاکید کرد: دانش‌آموزان امیدهای امروز و فردای کشور هستند که باید خود را برای فرداهای بسیار باعظمت بسازند و با توکل بر خدا و با تلاش مضاعف برای ساختن ایرانی آزاد و سربلند مجاهدت کنند. همه بایستی همت بلند داشته باشیم تا بتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید نقش موثر دانش‌آموزان را در پیروزی انقلاب برجسته‌سازی و شفاف‌سازی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار