قبور مطهر شهدای شهرستان اراک توسط جمعی از دانش آموزان بسیجی و تنی چند از مدیران این شهرستان گلباران شد.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۸۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قبور مطهر شهدای شهرستان اراک روز پنجشنبه همزمان با سومین روز از هفته گرامیداشت بسیج دانش آموزی، توسط جمعی از دانش آموزان بسیجی و تنی چند از مدیران این شهرستان گلباران شد.

حاضران در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و به مقام متعالی امام راحل و شهدا ادای احترام کردند.

سرهنگ پاسدار محمد تقی امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله در حاشیه این مراسم گفت: دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود سن کم، درس و مدرسه را رها کرده و برای دفاع از کیان ایران اسلامی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند. 

وی با بیان اینکه شهدای دانش آموز در جبهه های نبرد حق علیه باطل مشق عشق کردند، افزود: شهدای دانش‌آموز الگوی بسیار بزرگی برای نسل‌های جدید محسوب می‌شوند و عمق و عظمت سرمایه‌های اجتماعی انقلاب اسلامی را به دشمنان نشان می‌دهند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز باید ادامه دهنده راه شهدای گرانسنگ دفاع مقدس باشند و با پیشتازی در عرصه های علم و دانش به دنیا ثابت کنند که فرهنگ و تفکر بسیجی و ولایتمداری همیشه زنده و جاوید است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات