خبرهای داغ:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نهاوند:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه تربیت در سند تحول بنیادین بر آموزش مقدم شده است، گفت: اگر ما بتوانیم دانش‌آموزان را از لحاظ مبانی تربیتی غنی بار بیاوریم، به طور قطع به تَبَع آن، در حوزه آموزشی نیز موفق خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۷۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

تربیت در سند تحول بنیادین بر آموزش مقدم شده استعلی عمرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به اینکه مهمترین ساحت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی است، اظهار داشت: اجرا و تدارک چنین برنامه‌های معنوی می‌تواند در تقویت باورها و اعتقادات دانش‌آموزان بسیار اثرگذار باشد و ایام ماه محرم و صفر فرصت بسیار مناسبی برای بهره‌برداری و کسب معنویت است.

وی افزود: آشنایی دانش‌آموزان با ابعاد مختلف واقعه عاشورا در راستای اولین و مهمترین ساحت سند تحول بنیادین، یعنی ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه تربیت در سند تحول بنیادین بر آموزش مقدم شده است، تصریح کرد: اگر ما بتوانیم دانش‌آموزان را از لحاظ مبانی تربیتی غنی بار بیاوریم، به طور قطع به تَبَع آن، در حوزه آموزشی نیز موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به اهداف امام حسین(ع) از قیام کربلا که در وصیت نامه خویش به برادرشان محمدبن حنفیه بیان می‌دارند، اظهار داشت: در این وصیت نامه، امام حسین(ع) یکی از دلایل قیام را امر به معروف و نهی از منکر می‌دانند که این امر مهم در زیرمجموعه ساحت اعتقادی، عبادی و اخلاقی سند تحول بنیادین گنجانده شده است تا در کنار دیگر ساحت‌ها دانش‌آموزان را برای رسیدن به حیات طیبه هدایت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات