فرمانده سپاه تربت حیدریه:

وحدت مردم و دانش آموزان در ۱۳ آبان پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) است

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه آمریکا و ایادی استکبار بدانند که دانش آموزان انقلابی و مردم ایران دست از شعار مرگ بر آمریکا بر نخواهند داشت افزود: مردم، دانش آموزان ودانشجویان انقلابی مادست اتحاد و همبستگی دادند تا استکبار را از صحنه روزگار براندازندوتا تحقق این مهم آرام نخواهند نشست.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۵۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی نیک یاد در مراسم غبار روبی مزار شهدا که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد اظهار داشت: بدون شک ملت ایران از هر قشری با وحدت و همدلی خود در راهپیمایی روز ۱۳ آبان با حضوری گسترده‌تر از سال‌های گذشته پاسخ کوبنده‌ای به دسیسه‌ها و توطئه‌های پوچ دشمنان می‌دهد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز رشد و بالندگی فکری جامعه خصوصا در بین طبقه‌ی محصل ودانش آموزان ما در شناخت توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن در سطح عالی است و مردم بر این توطئه‌ها و ترفند‌ها اشراف کامل دارند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه روز ۱۳ آبان از ابتدا برای مردم کشور روز ملی استکبارستیزی بوده و آمریکا این روز را به‌عنوان آغاز تحریم جدید علیه ایران در نظر گرفته، تردیدی نیست که مردم و دانش آموزان انقلابی ۱۳ آبان امسال را به شکل ویژه‌ای برگزار خواهند کرد.

نیک یاد:راه پاسداری از انقلاب اسلامی را حفظ صبوری، بردباری و شکیبایی در مردم عنوان کرد و افزود: همه باید تلاش کنند تا در بازار به دنبال افزایش قیمت، ذخیره‌سازی و گنج افروزی نباشند و برای مصلحت نظام روحیه متعادل را حفظ کنند تا با وحدت خود مشت محکمی بر دهان دنیای استکبار بکوبند.

وی سپس یاد آورشد: با روی آوردن به اقتصاد مقاومتی می‌توان این دوره از تحریم را هم پشت سر گذاشت و دشمنان را مانند تمام دوره‌های قبل که سعی در تفرقه‌افکنی بین مردم و انقلاب داشتند ناکام گذاشت و همچون گذشته سیلی محکمتری بر دهان یاوه گویان کاذب استکبار زد.

نیک یاد در پایان گفت: استکبار وهمپیمانانش در منطقه تلاش دارند تا وانمود کنند انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی در سال‌های گذشته نداشته است که برای پی بردن به دروغ بودن این ادعا مردم خصوصا دانش آموزان ودانشجویان ما اگر زیرساخت‌های قبل و بعد از انقلاب را مقایسه کنند متوجه می‌شوند که انقلاب اسلامی چقدر در پیشرفت زیرساخت‌های کشور تاثیر گذاشته و می‌توان گفت: انقلاب اسلامی تحولی شگرف در زندگی مردم به‌وجود آورده است..
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار