آیت الله علم الهدی:

دشمن با ترویج وهابیت به دنبال براندازی حرم مطهر رضوی است/ حافظان حرم رضوی در کار خود لحظه‌ای غفلت نکنند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمنان با اندیشه وهابیت و ترویج آن در اطراف حرم قصد دارند به حریم اهل بیت (ع) جسارت کنند و از طرفی قدرت و صلابت نظام و اسلام را زیر سوال ببرند.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۴۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در دیدار با مدافعان حرم مطهر رضوی در دفتر امام جمعه اظهار داشت: شما این سعادت خادمی آن هم خدمت از نوع دفاعی و امنیتی حرم امام رضا (ع) را پیدا کردید. عرصه خدمت‌گذاری امام هشتم(ع) عرصه‌ای است که باید خود حضرت آن را امضا کند.

وی ادامه داد: خادمی اهل بیت (ع) موقعیت خیلی بالا و افتخار بسیار ارزشمندی است که نصیبتان شده است و شما باید این حرکت دفاعی که وظیفه خادمی است را به نحو احسنت انجام دهید.

امام جمعه مشهد بیان داشت: خادمی امام رضا (ع) را نباید بعنوان یک شغل و برند قبول کرد بلکه باید با عشق و اخلاص خدمت کرد و این خادمی مورد پسند امام رضا (ع) می‌باشد.

وی گفت: شما حافظان حرم مطهر رضوی باید نهایت دقت و فداکاری خود را در این عرصه با اخلاص بکار ببندید.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اینکه ورود تهاجمی امنیت حرم را تهدید می کند، تاکید کرد: حرکات امنیتی ما نظامی است اما مسئله دفاعی یک چیز دیگری است. شما در موقعیت حفاظتی و امنیتی اشخاص و حرم و اطراف آن گمارده شده اید پس باید این را در نظر داشته باشید که ممکن است در هر لحظه و در هر ساعتی با ورود تهاجمی روبرو شوید بنابراین  باید امادگی کامل را همیشه داشته باشید.

وی  تنها اسیب صد درصدی و خطر جدی در دفاع از حرم  مطهر رضوی را  غفلت دانست و افزود: کار شما به مراتب سخت‌تر از جبهه و شب عملیات است چرا که در کار شما لحظه به لحظه باید اماده باشید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار داشت: شما خادمان و حافظان حرم رضوی کارتان صرفا تامین امنیت نیست بلکه وظیفه دفاع از شخصیت و حریم قدس ولایت را نیز بر عهده دارید و باید مراقب قداست حرم نیز باشید و اجازه ندهید افرادی با ظاهری نابهنجار قداست حرم را از بین ببرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن در حد براندازی حرم رضوی اقدام می‌کند، گفت: دشمنان با اندیشه وهابیت و ترویج آن در اطراف حرم قصد دارند به حریم اهل بیت (ع) جسارت کنند  و از طرفی قدرت و صلابت نظام و اسلام را زیر سوال ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار