دانش‌آموزان سرمایه‌های آینده ملت ایران هستند

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: دانش‌آموزان ذخایر آینده ملت ایران هستند و باید با قدرت علمی خود راه رسیدن به پیشرفت و توسعه را در جامعه میسر کنند.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۳۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروزدر نشستی صمیمی مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین سپاه بیت المقدس به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با دانش آموزان نخبه مسابقات علمی در کردستان دیدار کردند.

قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: انتظار ما از اهل علم و قلم این است که با بصیرت و آگاهی برای خنثی‌سازی هجمه‌های دشمنان گام بردارند و سنگر‌های محکم و مقاومی در برابر حمله‌های فرهنگی دشمنان داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های قبل باشد گفت: با برنامه ریزی‌هایی که انجام داده ایم نوع جدیدی از حضور را رقم خواهیم زد. چرا که همه خوب واقفیم، استکبار جهانی به سر شاخگی آمریکای جنایت کار تمام برنامه ریزی‌ها و اهداف از پیش تعیین شده را برای تحریم شدید‌تر انجام داده تا در ستون مستحکم مردم رخنه ایجاد شود، ولی مردم در کنار دانش آموزان و با حضور پرشور تر، مشت محکمی خواهند بود بر دهان آنان، و ثابت خواهند کرد که در برابر هیچ گونه ظلم و تحریمی قد خم نمی‌کنند.


قربانی اظهار نمود کرد: جوانان ما برای بدست آوردن این انقلاب و حفظ آن خون افشانی و جان داده اند پس ما نیز از عقاید، ایمان و ارزشهایمان پا پس نخواهیم کشد.

وی بیان داشت: دانش آموزان میتوانند با اقتدار علمی و کاووش‌های علمیشان الگو و قدرت برتر در منطقه باشند.


وی با بیان اینکه کردستان جزو ده استان برتر در زمینه آموزش است گفت:تربیت و آموزش هر دانش آموز در یادگیری و همارت‌های آن نقش بسزایی دارد.


قربانی گفت: هر کشوری در حال حاضر نیازمند مجهز شدن به سلاح علم است تا بتواند از سایر کشور‌ها پیشی بگیرد و به همین دلیل دانش‌آموزان ما نیز باید این مسئله را مورد توجه قرار داده و برای دستیابی به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا بتوانیم در تمامی حوزه‌ها تاثیرگذار باشیم.


در ادامه آزادی پور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: با توجه به اینکه انگشت همه دشمنان به سمت نوجوانان و جوانان ایرانی است، این دانش آموزان با تربیت انقلابی وروحیه انقلابی و تشکیل مدارس انقلابی و حضور در صحنه‌های حساس انقلاب، مثل راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان پاسخ محکمی به دشمنان خواهند داد.

وی عنوان کرد: تشکل بسیج جزء بدنه آموزش و پرورش است و در برنامه‌های علمی، آموزشی، بصیرتی و تربیتی جایگاه ویژه‌ای دارد.

آزادی پور هدف از گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی را انتقال آرمان شهدا به نسل جدید دانست و گفت:همین دانش آموزان ادامه دهنده راه شهیدان هستند پس باید با اقتدار علمی خود به تمام دشمنان ایران اسلامی ثابت کنند که در پای همه مشکلات تا رسیدن پیروزی خواهند ماند.

در بخش دیگر از این مراسم چند تن از دانش آموزان نخبه علمی درمورد مشکلات آموزشی موجود در نظام آموزشی استان اظهار نظر کردند.

در پایان این برنامه از دانش آموزان نخبه برتر استان در حوزه‌های علمی با اهدا لوح تقدیر قدر دانی شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات