مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج خمین
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: مسئولین نظام هم بایدباروحیه حسینی وانقلابی به این اسلام وانقلاب خدمت نمایند.
کد خبر: ۹۰۷۳۱۰۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازخمین:مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درجمع پاسداران این ناحیه و خانواده شهیدسیدعلی اصغرحسینی ازشهدای طلاب شهرستان خمین گفت:امام حسین(ع) مانند کشتی نجاتی هستند که شما را نجات می‌دهد و در اربعین مصداق بارز آن را می‌بینیم. اگر کسانی در حال غرق شدن هستند، به وسیله امام حسین(ع) نجات می‌یابند. از دیگر سو امام حسین(ع) به ما درس صبر آموخت. تمام خانواده خود را به کربلا برد و همراه فرزند و برادر و اصحابش شهید شدند.

وی اظهار داشت: دشمنان تلاش کردند تا واقعه عاشورا را پنهان کرده و با روایت های دیگری آن را برای مردم تبیین کنند، اما سیدالشهدا یک مکتب و مرد الهی برای بنیان گذاری یک مسیر برای قیامت است.

رضوی تصریح کرد:همانطورکه شهداءدروصیت نامه های خودنوشته اندکه ولی فقیه راتنهانگذاریدوگوش به فرمان امام خودباشید پس همچوشهدابایدماهم پشت سرولایت باشیم تاولایت تنهانماند.

ایشان تاکید کرد: روحیه حسینی باید در جامعه اسلامی زنده بماند، امروز به برکت انقلاب اسلامی، نوجوان و جوان با عشق اباعبدالله الحسین(ع) در هیئات عزاداری حضور دارند.لذامسئولین نظام هم بایدبا روحیه حسینی وانقلابی  به این اسلام و انقلاب خدمت نمایندتاآسیبی به این نظام وخدای نکرده باعث بدبینی مردم نسبت به اسلام نشود.

 

ارسال نظرات