خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تأکید کرد

لزوم ایجاد سازمانی در راستای حفظ و پرورش استعدادهای درخشان

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با اشاره به وجود استعدادهای درخشان در کشور، با تاکید بر لزوم وجود سازمانی در راستای حفظ و پرورش استعدادهای درخشان، گفت: خوشبختانه در کشور استعدادهای درخشان بسیاری وجود دارد اما نیاز است که سازمانی ایجاد واین استعدادها را حفظ کرده و مانع از ضایع شدن آنها شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۰۱۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

لزوم ایجاد سازمانی در راستای حفظ و پرورش استعدادهای درخشانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امروز در نشست صمیمی دانش‌آموزان نخبه بسیجی که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی صورت گرفت با گرامیداشت این هفته اظهار کرد: ما درهمه عرصه‌های علمی فناوری دانش صنعت باید سرآمد باشیم.

وی با بیان اینکه علم و معرفتی که انسان را به خدا نزدیک نسازد فاقد ارزش است، افزود: بشر آفریده‌ شده تا هر روز با کسب علم و دانش، معرفت و دستاوردهای نو بیش از پش به خدا نزدیک شود و به سوی او تقرب جوید که این بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بر استفاده صحیح از زمان و لحظه‌های زندگی تاکید و بیان کرد: انسان عاقل و با معرفت همواره زمان خود را مدیریت و به بهترین نحو از آن بهره می‌جوید، ضمن اینکه اگر فردی امروزش بهتر از دیروز باشد به طور قطع پیشرفت خواهد کرد در غیر این صورت دچار عقب‌ماندگی شده و در جا می‌زند.

وی با تاکید بر مدیریت زمان در راستای پیشرفت و تعالی، تصریح کرد: انسان با معرفت و عاقل برای زندگی خود حساب ‌و کتاب و برنامه دارد، که در این صورت پیشرفت کرده و به مقام و جایگاه واقعی خود دست خواهد یافت که مقام‌های دنیایی در برابر آن ارزش چندانی ندارد.

محمدی لذت‌های دروغین و وقت گذرانی‌های بی‌حاصل را مایه تباهی انسان دانست و اظهار کرد: چنانچه انسان به ارزش و منزلت خود توجه نکند و قدر خود را نداند و به دنبال امور بیهوده دنیایی حرکت کند در این صورت اسیر مسائل پست و ناچیز شده است.

وی با اشاره به وجود استعدادهای درخشان در کشور، با تاکید بر لزوم وجود سازمانی در راستای حفظ و پرورش استعدادهای درخشان، تصریح کرد: خوشبختانه در کشور استعدادهای درخشان بسیاری وجود دارد اما نیاز است که سازمانی ایجاد واین استعدادها را حفظ کرده و مانع از ضایع شدن آنها شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه کشور ایران از نظر استعداد درخشان در رتبه اول دنیا قرار داد به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های گوناگون اشاره و یادآور شد: بسیاری از پیشرفت‌های ناسا در آمریکا و دیگر پیشرفت در اروپا توسط دانشمندان ایرانی رقم خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات