مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اشکذردرجلسه 13ابان 97 گفت:حادثه 13 آبان عرصه اعتراض به جنایات کشورهای صهیونیستی است که تا ابد در تاریخ ماندگار شده است و شعار مرگ بر آمریکا نمایش سازش ناپذیری ملت ایران در برابر دشمن است .
کد خبر: ۹۰۷۲۹۸۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر: حجت الاسلام مکرم مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اشکذر طی سخنانی درجلسه13 ابان عنوانکرد: یوم‌الله 13 آبان ماه را رمزگشایی از پیوند نهضت کربلا وانقلاب اسلامی ایران و ماهیت ظلم‌ستیزی و ذلت‌ناپذیری آنها‌ می باشد.
 وی افزود:  رخدادهای سرنوشت‌ساز و آموزنده13 آبان ماه در سال‌های 1343، 1357 و 1358 هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه ورویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکایی جنایتکار به شمارهرفته و نشان می‌دهد.
مکرم   گفت:هیچ قدرت مادی مجهز و بزرگ هرگز قادر نخواهد بود اراده خود را به ملت مؤمن، انقلابی وعاشورایی ایران اسلامی تحمیل کند.
وی تصریح کرد: آمریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یکانقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیامعاشورا، وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) به عنوان نقشه راه و قطب‌نمایحرکت خود، هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد.
وی ادامه داد:ملت ایران که انقلاب اسلامی خود را براساس دکترین و راهبردهای عاشورای حسینی باور داشته و برای پاسداری از آن شهیدان فراوانی تقدیم کرده است، همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ و به تأسی از مولا ورهبر سازش‌ناپذیر خود امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در برابر نظام سلطه ایستاده و آماده است در صورت تکلیف و ضرورت خلق واقعه‌ عظیم به مانند عاشورای 61هجری قمری را رقم زده و طومار یزیدیان زمان را بر هم چیند.
 
ارسال نظرات