مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چابهار اظهار کرد: جوانان امروز ما باید با الگو گرفتن از این شهدا راه آنان را ادامه دهند و با کسب علم و رسیدن به قله‌های علمی دشمن را ناامید کنند.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۶۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، حجت الاسلام و المسلمین جواد قنبری، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان چابهار در مراسمی که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان نمونه دولتی راه انبیا چابهار برگزار شد اظهار کرد: دانش‌آموزان برای رسیدن به سعادت باید رهروان حقیقی شهدا به خصوص شهید فهمیده باشند و تفکرات و عقاید او را در زندگی به کار بندند، چراکه دشمن از اول انقلاب همیشه در کمین جوانان نشسته و با برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی سعی می‌کند ذهن و افکار آنان را خدشه‌دار کند تا نسبت به انقلاب بدبین شوند.

وی شهید فهمیده را بزرگ رزمنده دوران دفاع مقدس دانست و افزود: شهید فهمیده نوجوان ۱۳ ساله‌ای بود که با لبیک گفتن به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی همراه و همگام با رزمندگان عزیز در جبهه جنگ حضور یافت و برای دفاع از کیان انقلاب و برای عقب راندن دشمن نارنجک به کمر بست و با رفتن به زیر تانک دشمن از پیشروی آنان جلوگیری کرد تا نتوانند حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان را تصرف کنند.

​مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چابهار ادامه داد: در چنین روز‌های بود که دانش آموزان نوجوان زیادی به فرمان امام خمینی(ره) کلاس‌های درس را رها کردند و برای دفاع از میهن و کشور عزیزمان ایران راهی مناطق جنگی شدند.
 
وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان عنوان کرد: تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی تنها با ایجاد روحیه فرهنگی و روحیه بسیجی در کشور حل می‌شود همچنانکه همواره مشکلات و گره‌های سازندگی کشور با نیروی ایمان باز شده است.

وی فرهنگ غربی را عامل انحراف جهان اسلام دانست و تاکید کرد: متأسفانه فرهنگ غرب در جامعه ما در حال پخش شدن می‌باشد و روحیه فرهنگ بسیجی در جامعه می‌تواند تمامی خلاء‌های مورد نیاز را پر کند.

​حجت الاسلام قنبری در پایان خاطر نشان کرد: امروز تا زمان ظهور حضرت مهدی عج بایستی اطلاعت محض از، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای داشته باشید تا در فتنه‌ها و دسیسه‌های کور دلان زمانه گرفتار نشویم.
ارسال نظرات