همزمان با هفته بسیج دانش آموزی مراسم صبحگاه بسیج دانش آموزی دبیرستان دخترانه رهبر ناحیه 2 آموزش و پرورش شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۵۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه استان در این مراسم گفت: شهیدانی مثل شهید فهمیده و بهنام محمدی الگوی دانش آموزان هستند.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه رهبر شهرکرد بیان کرد: دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مختص دوران انقلاب و پس از آن نیست، بلکه قبل از انقلاب هم علیه ایران دشمنی می کردند.

سردار اکبری با بیان برخی از نمونه های تاریخی دشمنی آمریکا با کشور ایران در قبل از انقلاب اظهار کرد:آمریکا کشوری است که در کودتای 28 مرداد سال 1332 که علیه دولت مصدق انجام شد نقش اول و اساسی را بر عهده داشت.

سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام افزود: آمریکا با تأسیس ساواک در ایران با هر کسی که با آمریکا و اسرائیل مخالف بود می جنگید و در واقع ساواک وسیله ای برای پیشبرد اهداف آمریکا در ایران بود.

وی دشمنی های آمریکا با انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان ساخت:توطئه های آمریکا با ایران اسلامی در مناسبات گوناگونی همچون حمایت از گروهک تروریستی مجاهدین خلق، حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ با ایران و دیگر نمونه های دشمنی آمریکا با ایران اسلامی نشان می دهد آمریکا در واقع نگران صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان است.

سردار اکبری ابراز داشت: رسالت ذاتی سپاه و بسیج حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و این رسالت محدود زمان و مکان خاصی نیست.

وی تأکید کرد:هرگاه نیاز به دفاع نظامی باشد سپاه و بسیج حاضرند همانطور که در جنگ 8 ساله حضور داشتند و درحراست ازحریم اهل بیت علیهم السلام به کمک کشورهایی که درخواست به همکاری داشتند ، حضور پیدا کرد.

سردار اکبری ادامه داد: هرگاه نیاز به کارهای جهادی و حضور در جنگ اقتصادی باشد باز هم این سپاه و بسیج است که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در صحنه حضور فعال دارد.

فرمانده سپاه استان در پایان سخنان خود گفت: تحریم های آمریکا برای ما یک موضوع تازه و مبهم نیست چرا که ما 40 سال است در تحریم به سر می بریم و أن شاء الله با هوشیاری امتی اسلامی ایران از این جنگ هم با موفقیت عبور خواهیم کرد.

شایان ذکر است: اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی، اجرای سرود انقلابی و دکلمه خوانی از دیگر برنامه های صبحگاه بسیج دانش آموزی دبیرستان دخترانه رهبر شهرکرد بود.

ارسال نظرات