فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه فنوج گفت: با همت سپاه روستاهای محروم شهرستان فنوج از خدمات اجتماعی و رفاهی بهره مند شدند.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۴۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

سروان پاسدار روح الله زمانی نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در گفتگو با خبرنگار بسیج در فنوج گفت: برای زدودن غبار محرومیت در مناطق محروم همه سهمی دارند، که سهم جهادگران بسیج سازندگی فنوج در این راه کمک به افراد بی بضاعت است.
 
وی ساخت و تجهیز منازل مسکونی ویژه محرومین را یکی از ارزندترین خدمات سپاه در مناطق محروم برشمرد و افزود: ۱۷ منزل مسکونی به متراژ ۵۰ متر و به محرومین در فنوج تحویل داده شد.
 
سروان پاسدار زمانی نیا با اشاره به این مطلب که در سال ۹۷ ساخت تعداد ۱۳ منزل مسکونی در فنوج برای افراد بی بضاعت برنامه ریزی شده است، بیان کرد: اقدامات صورت گرفته جهت  خوشنودی و ارتقاع سطح زندگی افراد بی بضاعت  در سطح این شهرستان انجام شده است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج تصریح کرد: علاوه بر ساخت منازل مسکونی، تجهیزات لازم  از قبیل یخچال، کولر، گاز، فرش و... تهیه و در اختیار افراد قرار گرفته است.
 
این مسئول توزیع بسته‌های حمایتی و کمک به رشد و توسعه علمی دانش آموزان را نیز از دیگر خدمات سپاه در این منطقه توسط پاسداران و بسیجیان برشمرد.
 
زمانی نیا در پایان خاطر نشان کرد: ما خود را خادم مردم می‌دانیم و خدمت رسانی به قشر مستضعف جامعه افتخار ما است  که در همین راستا از سال ۹۶ تاکنون حفر ۹ حلقه چاه آب شرب و لوله کشی آب، و احداث 30 منزل محرومین  در فنوج انجام شده  و یا  در حال انجام است.


ارسال نظرات