این مراسم در سالن ولایت سپاه انصار المهدی (عج) استان با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)، مدیر کل آموزش و پرورش استان و فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۹۳۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه قبل از انقلاب، کشور ایران استقلال سیاسی، فرهنگی و نظامی نداشت تأکید کرد: که بعد از انقلاب و با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور از چنگال قدرت‌های استکباری رها شده و سرنوشت کشور به دست خود ملت ایران تعیین شد وهمچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار کرمی در ادامه با گرامیداشت هشتم آبان سالروز شهادت دآنش‌آموز بسیجی شهید فهمیده و روز بسیج دانش‌آموزی، یادآور شد که در دوران دفاع مقدس بیش از 36000 شهید دانش‌آموز داریم. که رقم قابل توجهی است. سردار کرمی هم‌چنین با اشاره با سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی، خاطر نشان کرد؛که راهپیمایی امسال با پرشورتر و باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد، چرا که دشمن با شروع تحریم‌ها از سیزده آبان می‌خواهد این روز بزرگ را کمرنگ جلوه دهد.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تأکید کرد که امروز با ایجاد هزاران شبکه ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی مخرب، اعتقادات و باورهای دینی جوانان کشور را نشان رفته است که باید بیش از پیش هوشیار باشیم. سردار کرمی در پایان گفت که رسالت امروز ما ولایت‌مداری عاشورایی، ادامه دادن راه شهدا، کار فرهنگی و جهادی، برای خنثی سازی نقشه‌های دشمنان، حضور در صحنه‌های مختلف از جمله اردوهای جهادی، بصیرت افزایی و الگو شدن برای دیگران است.

مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان زنجان در ابتدا  از سردار کرمی و سپاه استان و سپاه ناحیه زنجان به دلیل برگزاری این نشست تقدیر و تشکر کرد.

رشتچی با اشاره به تشکیل بسیج به عنوان یک نهاد مردمی با فرمان امام خمینی (ره)، بسیج دانش‌آموزی را از ارکان اصلی بسیج برشمرد. سرکار خانم رشتچی با گرامیداشت روز سیزده آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد که حضور گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی گسترده سیزده آبان، نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

ارسال نظرات