حجت الاسلام غلامی: موفقیت در نهضت عاشورا با دو چهره ی خون ابا عبدالله(ع) و چهره ی پیام رسانی اهل بیت آن حضرت همراه بود .
کد خبر: ۹۰۷۲۹۱۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر حجت الاسلام یداله غلامی در جمع پایوران و سربازان ناحیه قائم شهرگفت : آنچه از کربلا برای ما مانده از اسلام ناب است اگر امام حسین (ع) در آن مقطع زمانی قیام نمی کرد اسلام از بین می رفت .

حجت الاسلام یداله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد : قیام حضرت ابا عبدالله (ع) 50 درصدش از ثمره ی خون سیدالشهدا (ع) و یارانش و 50 درصد دیگر آن با تلاش اسرا و بازماندگان شکل گرفت .

غلامی افزود : امام حسین (ع) می دانست انتهای قیامش به کشته شدن ختم می شود اما نیت و هدفی که در این مسیر داشت بیشتر از کشته شدن ارزش داشت که ثمره ی آن را در این روزها مشاهده می کنیم و شهادت در مسیر رسیدن به این هدف قرار داشت .

وی رسوا کردن بنی امیه ، احیای دین جدش و روشنگری را از اهداف قیام حضرت ابا عبدالله (ع) در کربلا بیان کرد و اذعان نمود : امام (ع) برای قدم به قدم قیام خودش نقشه و برنامه داشت اگر چنین نبود بعد از هزار و اندی سال اربعین شهادت امام حسین (ع) این چنین جمعیت نمیشد .

این مسئول با بیان اینکه برای روشنگری ابعاد و اهداف قیام امام حسین (ع) نیاز به یک گروه تبلیغی قوی و منسجم بود ، تاکید کرد : کسانی به جز اهل بیت امام حسین (ع) همانند زینب کبری (س) و امام سجاد (ع) نمی توانستند چنین نقش برجسته ی تبلیغی رابا تمام سختی ها و مرارت ها و تمام مصیبت هایی که از کربلا تا شام دیده بودند به منصه ی ظهور برسانند .

حجت الاسلام غلامی در پایان دو چهره ی پررنگ و پرنقش را در این مسیر چهره ی خون و چهره ی پیام نام برد که امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان به خوبی از آن سربلند بیرون آمدند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها