مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: طی هشت روز گذشته به ۱۶۲ هزار و ۲۲۸ زائر اربعین حسینی در موکب امام رضا (ع) در کربلا خدمت رسانی شدند.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۹۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی نوروزی،  در گفتو با خبرگزاری بسیج از کردستان، گفت: همزمان با اربعین حسینی، طی هشت روز گذشته به ۱۶۲ هزار و ۲۲۸ زائر اربعین حسینی در موکب امام رضا (ع) در کربلا خدمت رسانی شد.


مدیرکل اوقاف کردستان تصریح کرد: در موکب امام رضا (ع)، خدماتی همچون اطعام، اسکان، پخت و توزیع نان گرم، خدمات پزشکی و دارویی به زائران ارائه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی در ادامه گفت: در این بازه زمانی پذیرایی از ۴۳ هزار و ۴۴۰ نفر و اسکان ۲۴ هزار و ۴۰۰ نفر انجام شد و ۹۸۸ نفر نیز از خدمات دارو و درمانی این موکب بهره‌مند شدند.

وی افزود: در کنار این خدمات مراسم قرائت دعا، سخنرانی، عزاداری، پاسخگویی به مسائل شرعی به همراه برپایی حلقه‌های معرفت در محل موکب امام رضا (ع) ویژه زائران اجرا شد.


مدیرکل اوقاف کردستان بیان داشت: با استقرار نانوایی صلواتی در موکب امام رضا (ع) در کربلا، ۹۳۴۰۰ هزار نان صلواتی پخت گردید و بین زائران توزیع شد.


لازم به ذکر است موکب امام رضا (ع) در کربلای معلی با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌های کردستان، خراسان رضوی، اردبیل و چهار محال و بختیاری از تاریخ ۳۰ مهر لغایت ۸ آبان به زائران اربعین حسینی به ارائه خدمت پرداخت.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات