امام جمعه مشهد مقدس گفت: یشنهاد می‌دهیم تا ستاد اربعین به قرارگاه اربعین تغییر پیدا کند، زیرا معتقد هستیم پلیس باید فرمانده این قرارگاه و میدان باشد.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۷۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ سید احمد علم الهدی در دیدار سردار حسین اشتری؛ فرمانده ناجا که صبح امروز در مشهد انجام شد، گفت: امیدواریم خدمات و تلاش‌های بی دریغ کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی، مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد.

امام جمعه مشهد افزود: باید از هوشمندی پلیس در مدیریت بحران‌ها تشکر و سپاس داشته باشیم.

آیت الله علم الهدی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی نیروی انتظامی به خصوص مرزبانی غیور ناجا در مرز‌ها و نیز ارائه خدمات شایسته و بی شائبه به زائران اربعین حسینی (ع) در مرز‌های سه گانه، گفت: پیشنهاد می‌دهیم تا ستاد اربعین به قرارگاه اربعین تغییر پیدا کند، زیرا معتقد هستیم پلیس باید فرمانده این قرارگاه و میدان باشد.

وی به حساسیت‌های ویژه استان خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: خوشبختانه طی یک سال گذشته پلیس با مجموعه اقدامات عملیاتی، انتظامی، فرهنگی و اجتماعی در مشهد مقدس و نیز استان خراسان رضوی خوش درخشید که نتیجه این اقدامات و خدمات خالصانه و ایثارگرانه، ارتقای احساس امنیت شهروندان عزیز، زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا (ع) بوده است.

امام جمعه مشهد مقدس با تشکر از سردار "اشتری" فرمانده نیروی انتظامی، گفت: امیدواریم برکات اقدامات خوب و فرماندهی، شایسته جنابعالی در خدمت رسانی مقتدرانه و عزتمندانه به زائران اربعین به روح مطهر پدر بزرگوارتان که در نوکری آقا امام حسین (ع) اخلاص داشتند، برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مطلوب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مشهد، گفت:خوشبختانه دانشگاه‌های مشهد از لحاظ اجتماعی و فرهنگی در وضعیت خوبی قرار دارد.

تاکنون مشکل امنیتی گزارش نشده است

سردار " اشتری" در ابتدای این دیدار، گزارشی از اقدامات پلیس در حوزه خدماتی، عملیاتی، فرهنگی و اجتماعی برای زائران اربعین ارائه و بیان کرد: حضور پرشور دل باختگان حسینی (ع) در کنگره عظیم اربعین موجب شد تا این مراسم باشکوه خاصی برگزار شود و خوشبختانه تا به امروز، هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: یک سری ناهماهنگی در موضوع ارز و مسائل گمرکی داشتیم که خوشبختانه با پیگیری سریع ناجا و تلاش همکاران ما به خوبی مدیریت شد.

فرمانده ناجا ضمن تقدیر از پشتیبانی و حمایت‌های امام جمعه مشهد از نیروی انتظامی، گفت: این حمایت ها، برای کارکنان ناجا که عزم خدمت به مردم، انجام تکالیف و ماموریت‌های مختلف و متنوع را دارند، موجب دلگرمی و انگیزه است.

گفتنی است، در این دیدار که سردار "محمد کاظم تقوی" فرمانده انتظامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولان ارشد ناجا نیز حضور داشتند؛ فرمانده نیروی انتظامی، سردار "افراسیابی" را به عنوان فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی معرفی کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها