امام جمعه شهرستان بردسکن نسبت به حمایت بیش از پیش آموزش و پرورش از فعالیت‌های بسیج تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۵۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در آستانه ۸ آبان سالروز تشکیل بسیج دانش آموزی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر امینی در دیدار با فرماندهان سپاه و بسیج دانش آموزی بردسکن اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که روز به روز تنومندتر و مستحکم‌تر می‌شود و امروز در کشور ۵/۵ میلیون دانش آموز عضو بسیج دانش آموزی هستند.
 
امام جمعه شهرستان بردسکن افزود: در حال حاضر در سطح کشور ۹۹۰ هزار حوزه مقاومت و ۶۰ هزار واحد بسیج دانش آموزی در این نهاد مقدس خدمت می‌کنند.
 
وی با اعلام اینکه تفکر بسیجی از دوران دفاع مقدس شکل گرفت؛ اظهار داشت: بسیج در همه دوران با جسارت وارد کار شد و مطیع امر ولایت است.
 
امینی افزود: شهدای ما سند‌های تاریخ این انقلاب هستند و در عرصه دانش آموزی تعداد ۳۶ هزار نفر از دانش آموزان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.
 
وی با تقدیر از زحمات فرماندهان بسیج در شهرستان، اقدامات موثربسیج دانش آموزی را ستود.
 
امینی از مدیریت آموزش و پرورش بردسکن خواست همچون گذشته با حمایت بیشتر از فعالیت‌های بسیج در مدارس، دانش آموزان را هرچه بیشتر با مسائل مختلف آگاه نمایند.
 
امام جمعه بردسکن در تجلیل از بسیجیان اظهار کرد: بسیج در هر عرصه‌ای حضور داشته در آن عرصه موفق عمل کرده‌ایم.
 
وی ضمن اعلام برنامه‌های طرح شهید بهنام محمدی؛ نوجوان خوزستانی که بیش از ۳ سال نداشت، اظهار داشت: بسیج دارای ظرفیت بالایی از ارائه خدمات است.
 
امینی اعتلای بسیج را با ماموریت‌های محوله بسیج مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز باید با نگاه به ماموریت‌های محوله از فرمانده کل قوا باتوجه به اهتمامی که در دولت و مجلس به وجود امده است حرکت کنیم و با وحدت و اتحاد دشمن را خوار و ذلیل نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها