همزمان با هفته بسیج داش آموزی؛

نشست بصیرتی و روشنگری در مدرسه دخترانه کارودانش فارسان

فرمانده سپاه فارسان گفت:برگزاری نشست های بصیرتی نقش مهمی در ترسیم اهداف انقلاب اسلامی در مدارس دارد.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۳۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه فارسان با حضور در جمع دانش آموزان هنرستان دخترانه کارودانش گفت: گفتمان دینی مدارس و نشست های بصیرتی با هدف نهادینه کردن دین و ارزش های اسلامی و انقلابی در بین قشر جوان و نوجوان برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار حمید یزدانی عنوان کرد: امروزه دانش آموزان ، جوانان و مدارس مهمترین اهداف دشمن برای تهاجم فرهنگی هستند و برگزاری این نشست های بصیرتی و گفتمان های دینی می تواند در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاثیر گذار باشد.

سرهنگ یزدانی در ادامه خاطر نشان کرد: استکبار به دنبال اینست که زنان و مادران جامعه ما را به بیراهه بکشاند تا ازاین طریق جوانانی بی بندو بار پرورش دهند ، لذا باید در تحکیم خانواده  بیشتر تلاش شود،  باید بدانیم که توسل به اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام و به خصوص حضرت امام حسین(علیه السلام) و اقداماتی نظیر پیاده روی اربعین می تواند بزرگترین کمک به جامعه امروز و جوانان ما باشد.

سرهنگ یزدانی در پایان با بیان این‌که نصرت و اراده‌ی خدا دست مستکبران را از جهان اسلام کوتاه می‌کند،افزود: همان اراده‌ای که باعث شد انقلاب اسلامی ایران به ثمر بنشیند، برای سایر ملل نیز وجود دارد و این مسجل است که خداوند متعال زمین را به‌دست بندگان شایسته خویش می سپارد.

ارسال نظرات