همزمان با هفته بسیج دانش آموزی؛

نشست بصیرتی مدرسه مادر چلیچه

کارشناس مسایل دینی و وذهبی هدف از برگزاری نشست های بصیرتی در مدارس را الگو گیری از زندگی ائمه معصومین علیهم السلام عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۲۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی سیاسی فاطمه شناسی با هدف تبیین ابعاد شخصیتی بانوی دوعالم حضرت فاطمه(سلام الله علیها)درمدرسه مادر چلیچه باحضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فارسان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد رضا علوی، حضرت زهرا (سلام الله علیها) را اسوه زنان عالم عنوان کرد و افزود؛ بانوان جامعه اسلامی به ویژه بسیجیان خواهر می توانند با مطالعه و الگو گیری از سیره زندگی بانوی دو عالم ویژگی های بارز زندگی و شخصیت ایشان را در بطن جامعه گسترش دهند.

 وی با تبیین ویژگی های والای شخصیتی و رفتاری حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) گفت؛ سیره، سبک زندگی، دفاع از مکتب اهل بیت علیهم السلام ، بصیرت و ولایت پذیری ایشان مثال زدنی است.

حجت الاسلام  علوی: با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) نشانه عظمت اسلام است افزود؛ امروزه فاطمه شناسی یکی از نیازهای کشور است چرا که از خلقت ایشان همه بانوان عالم حرمت و آبرو یافتند. یکی از بزرگترین خصوصیات حضرت زهرا (سلام الله علیها) حجاب و حیا ایشان است و حضرت صدیقه طاهره به خوبی به همه دنیا اثبات کرد که حجاب محدودیت نیست و با حجاب و عفاف می توان بر جامعه تاثیر گذار بود و هدایت کرد.

ارسال نظرات