نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج دانش آموزی بهترین قالب برای تربیت اجتماعی و سیاسی قشر دانش آموز است.
کد خبر: ۹۰۷۲۸۱۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان صبح امروز در نشست با دانش آموزان نخبه بسیجی  که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی در زاهدان برگزار شد، گفت: بسیج دانش آموزی بهترین قالب برای تربیت اجتماعی و سیاسی قشر دانش آموز است، همدلی و همراهی خوب و موجود میان بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش سبب آشنا شدن دانش آموزان با هویت بسیج و بسیجی می‌شود.

وی با تاکید بر این مطلب که پایه‌های بسیج را باید دانش آموزان نخبه در همه عرصه‌ها بسازند و دانش آموز بسیجی باید در درس و اخلاق و رفتار ممتاز باشند، افزود: این قشر فعال در جامعه در راستای عمل کردن به بیان ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل تهذیب و ورزش گام بردارند و سپس به فعالیت‌های دیگر بپردازند چرا که مدیران آینده‌ی کشور هستند که باید در چارچوبی صحیح قرار بگیرند.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه هر جوانی باید شور و شوق داشته باشد و جوانی کند، ادامه داد: جوانی بهترین دوره عمر  هر انسان است که باید به این پتانسیل عظیم ارزشمند توجه بسیاری شود چرا که داشتن عمر زیبا در دنیا در گرو استفاده حداکثری از فرصت هاست.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه روحیه‌ی مبارزانه دانش آموزان باید مانند دوران جنگ باشد تصریح کرد: دانش آموزان آن دوران توانستند به خوبی در صحنه حاضر شوند و امروز نیز که با جنگ نرم رو برو هستیم باید این روحیه  را حفظ کنند تا بتوانند سربازان خوبی برای نظام باشند.
ارسال نظرات