فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا به عنوان سردمدار استکبار جهانی سر ناسازگاری را با ملت شریف ایران آغاز کرد به این دلیل که انقلاب ما دست آمریکا را از چپاول به منافع ما کوتاه کرد.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۹۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
سرگرد پاسدار باقر پسنده با بیان اینکه آمریکا از انقلاب ما چی ندارد، افزود: ما توانستیم با انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را در جهان و منطقه خُرد کنیم و هر روز که از عمر با برکت این انقلاب می‌گذرد، بر عزت انقلاب افزوده می‌شود.

سرگرد پسنده تصریح کرد: اوایل انقلاب لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی ما تسخیر شد و امروز هم در جهان و منطقه سد مستحکمی در مقابل افکار شوم و پلید آمریکا و ایادی استکبار در منطقه هستیم؛ و در ادامه گفت: آمریکا در مقابل ملت ما خار است، در مقابل ملت ما ذلیل است و این ذلت را انشاالله تا همیشه به او تحمیل خواهیم کرد. وی با تبریک پیشاپیش هفته بسیج دانش آموزی به همه دانش آموزان شهرستان سپاه شهرستان بهمئی، افزود: نزدیک به هفتاد برنامه متنوع در این هفته در شهرستان اجرا می‌شود که برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان عزیز ما با این هفته و با فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرگرد پسنده خاطرنشان کرد:دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان نشست‌های بصیرتی و سیاسی، سخنرانی در جمع دانش آموزان در مدارس، برنامه‌های ورزشیبه خصوص پیاده روی و کوهنوردی، برنامه‌های فرهنگی و مسابقات علمی آموزشی از مهمترین برنامه‌هایی است که در طول هفته بسیج در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی گفت: نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس و راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان دو برنامه شاخص ما در این هفته می‌باشد که همین جا از آحاد مردم عزیز شهرستان بهمئی به خصوص فرهنگیان و دانش آموزان جهت شرکت با شکوه دعوت می‌نماییم تا با حضوری حماسی انزجار خود را نسبت به آمریکا و سیاست‌های پلید استکبار در منطقه اعلام کنند.
ارسال نظرات