فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج گفت:30 باب خانه در مناطق محروم شهرستان فنوج ساخته و در اختیار نیازمندان این شهرستان قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۸۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، سروان پاسدار روح الله زمانی نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج گفت: اولویت و دغدغه اول سپاه و بسیج رسیدگی به مشکلات نیازمندان و رفع آن است، که به لطف خدا این مشکلات توسط بسیجیان و پاسداران در مناطق محروم رصد و افراد نیازمند شناسایی شده اند و در حال دریافت خدمات از این نهاد مقدس می‌باشند.

وی با اشاره به این مطلب که در راستای رسیدگی به مشکلات نیازمندان ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج تعداد ۳۰ باب خانه مسکونی ویژه نیازمندان در این شهرستان ساخته و در اختیار آنها قرار داده است، بیان کرد: این خانه‌ها از سال ۹۶ تا سه ماهه اول سال ۹۷ به متراژ ۵۰ مترمربع برای افراد بی بضاعت ساخته شده که برای ساخت هرکدام از این خانه‌ها حدود ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه مقاومت بسیج فنوج ادامه داد: همچنین در ۹ روستای فنوج که ساکنانش با مشکل آب شرب مواجه بودند، بیش از ۹ حلقه چاه، حفر و انتقال آب از طریق لوله کشی به درب منازل انجام شده است.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در دیگر مناطق محروم این شهرستان نیز لوازم خانگی و بسته‌های آموزشی بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شده است.
ارسال نظرات