خبرهای داغ:
همزمان با برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی، مراسم عزاداری و پیاده‌روی اربعین در شاهین شهر برگزار شد و جاماندگان از زیارت کربلا در این مراسم شرکت کردند.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۸۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، کاروان بزرگ عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) شاهین شهر با عنوان جاماندگان کربلای حسینی امسال برای نخستین بار در این شهر حرکت کرد.
عاشقان و ارادتمندان شاهین شهری که به هر دلیل توفیق حضور در کربلا را نداشتند با دل‌های سوخته و با چشمانی اشکبار، پیش از ظهر اربعین همگام با قدم‌های جابر و زوار سید و سالار شهیدان در جاده بهشتی طریق الحسین نجف تا کربلا، با پای پیاده و نوای «لبیک یا حسین» از میدان امام حسین (ع) به سمت گلزار شهدای این شهر حرکت کردند.
هیئت آل یاسین (ع) شاهین شهر با برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر راهپیمایی و گلزار شهدا ضمن پذیرایی و مداحی اقدام به توزیع پرچم، زیارت نامه اربعین و عهدنامه با شهدا در بین شرکت کنندگان در مراسم کرده بود. قرائت زیارت اربعین، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، مداحی و عزاداری، سخنرانی از جمله بخش‌های این مراسم بود که در ادامه پیاده روی در جوار قبور مطهر شهدا برگزار شده بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها