خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان در گفتگو با بسیج خبرداد:

اجرای 40 ویژه برنامه هفته بسیج دانش آموزی در خوزستان

هفته بسیج دانش آموزی از روز دوشنبه 7 آبان الی یکشنبه 13 آبانماه می باشد که برنامه های این هفته به صورت روز شمار نامگذاری شده اند.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۷۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

سرهنگ غلامرضا قربانی در گفتگوی اختصاصی با بسیج با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی، اظهار داشت: امسال همزمان با 40 سالگی انقلاب اسلامی، در روز ملی استکبار ستیزی و هفته بسیج دانش آموزی، برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: هفته بسیج دانش آموزی از روز دوشنبه 7 آبان الی یکشنبه 13 آبانماه می باشد که برنامه های این هفته به صورت روز شمار نامگذاری شده اند.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان خوزستان در تشریح روزشماره این هفته، عنوان کرد: روز دوشنبه با نام «دانش آموز بسیجی، اخلاق و پایداری»، روز سه شنبه «دانش آموز بسیجی، ایثار و تعالی معنوی»، روز چهارشنبه «دانش آموز بسیجی، خلاقیت و نوآوری»، روز پنجشنبه «دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری»، روز جمعه «دانش آموز بسیجی، انتظار و عدالتخواهی»، روز شنبه «دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبار ستیزی» و روز یکشنبه «دانش آموز بسیجی، مقاومت و استکبار» نامگذاری شده اند.

 

قربانی خاطرنشان کرد: اهم برنامه های این هفته که متناسب با نام روز شمار و در قالب گرامیداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی می باشند، 40 برنامه اجرایی هستند که هر کدام از آنها با شعار دانش آموز انقلابی و مدرسه انقلابی تدوین شده اند.

 

وی افزود: نواختن زنگ مقاومت و استکبار ستزی، فضاسازی در حوزه ها و مدارس، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه سراسر استان، برگزاری صبحگاه مشترک دانش آموزی در 18 حوزه، اعزام سخنران به 27 حوزه، دیدار با خانواده شهدا، همایش رهروان فاطمی و زینبی، برگزاری برنامه های وزشی، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا از جمله اهم برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در خوزستان هستند.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموز خوزستان گفت: پایان بخش برنامه این هفته نیز برگزاری تجمع بزرگ دانش آموزان انقلابی به مناسبت 13 آبان روز ملی استکبار ستیزی در سراسر استان خواهد بود.

 

وی افزود: امسال علاوه تاکید بر موضوع استکبار ستیزی که از اهداف هفته بسیج دانش آموزی است، مناسبت چهلمین روز شهدای حادثه تروریستی اهواز را خواهیم داشت که با ویژه برنامه هایی در این ارتباط، همراه خواهد بود.

 

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: از 21 آبانماه نیز 40 هزار دانش آموز بسیجی در قالب کاروان های راهیان نور، با هدف آشنایی نسل جدید انقلاب با رشادت ها و از خود گذشتگی های شهدا از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار