نواختن زنگ ایثار و شهادت توسط جانشین فرماندهی سپاه بانه در دبستان شهید فهمیده

به مناسبت هفته بیسج و گرامیداشت 8 آبان روز شهادت شهید فهمیده و بسیج دانش آموزی زنگ ایثار و شهادت با همت آموزش و پرورش و همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در دبستان شهید فهمیده شهرستان بانه نواخته شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۶۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در مراسم نمادین که با حضور جانشین فرمانده سپاه بانه و مدیر آموزش و پرورش و مسئولین بسیج دانش آموزی و دانش آموزان دبستان شهید فهمیده این شهرستان برگزار و زنگ ایثار و شهادت توسط سرهنگ احمد فرجی جانشین فرماندهی سپاه بانه نواخته شد.

در ابتدای مراسم مدیر آموزش و پرورش بانه با بیان اینکه بسیج دانش آموزی پایه و اساس بسیج است افزود: شما آینده سازان و نسل آینده کشور و سازمان بسیج در اقشار مختلف هستید و باید با تقویت شاخص‌های بسیج در خود کشور و نظام را در آینده بیمه و به سمت آرمان‌ها و اهداف هدایت نمایید.

خضری تصریح کرد: به برکت خون شهیدانی همچون حسین فهمیده ما در این مملکت در امنیت و آسایش به سر می‌بریم و بابت داشتن نعمت سلامتی و امنیت باید همواره سپاسگزار خداوند متعال باشیم.


در ادامه جانشین فرمانده سپاه بانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی و تسلیت سالروز شهادت حسین فهمیده گفت:عمل نوجوان بسیجی، شهید محمد حسین فهمیده برای رضای خدا و دفاع از این مرز بوم اسلامی بود که در تاریخ ماندگار شد.

وی به شاخص‌های یک دانش آموز بسیجی اشاره کرد و افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را بنیان نهاد و امروز بازوی قوی انقلاب در تمام سنگر‌های خدمت رسانی و دفاعی کشور محسوب می‌شود و الگویی برای کشور‌های منطقه شده است.

سرهنگ فرجی با بیان اینکه بسیج، مدرسه عشق و کلاس درس است تصریح کرد:همه ما زندگی مان را مدیون خون شهیدان هستیم و امیدواریم بتوانیم به نحو شایسته‌ای پاسخ جان فشانی‌های شهدای عزیزمان را بدهیم.

جانشین فرمانده سپاه بانه افزود: باید شما دانش آموزان مجهز به سلاح معرفت و بصیرت و ایمان شوید تا بتوانید در جنگ نرم دشمن پیروز شوید و بسیج یکی از نهاد‌هایی است که می‌توانید با حضور در آن غیرت دینی خود را تقویت و در دفاع از اعتقادات و ایمان خود در برابردشمن گام بردارید.

گفتنی است در این مراسم به مناسبت سالروز شهادت حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی، زنگ ایثار و شهادت و استکبار ستیزی به صورت نمادین در دبستان شهید فهمیده این شهر توسط سرهنگ احمد فراجی نواخته شد.


در ادامه برنامه دانش آموزان با خواندن اشعار و مقاله به پاسداشت شهدای دانش آموز و نیز بیزاری از استکبار و ایادی آنان پرداختند.


درپایان نیز بیسج دانش آموزی بانه با همکاری آموزش و پرورش ضمن تشکر و تقدیر از مربیان و دانش آموزان فعال در این دبستان با تقدیم جوایز به مراسم خاتمه دادند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار