بیش از یک میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به ۵۰۹ زوج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه اول امسال پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۵۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند تحت حمایت از سرفصل‌های حمایتی مهم این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان مشمول دریافت این خدمت انجام می‌شود، افزود: هدف کمیته امداد از ارائه این خدمت توسعه و ترویج ازدواج آسان و به هنگام در بین جامعه هدف این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: به‌منظور کمک به تأمین ۲۷۴ فقره جهیزیه و ۲۰۶ مورد هدیه ازدواج به فرزندان مددجویان و ازدواج مجدد ۲۹ نفر از بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در شش‌ماهه اول سال ۹۷ مبلغ یک میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان پرداخت شده که  از این تعداد ۲۵۸ مورد آن در مناطق محروم پرداخت شده است.

صفری افزود: باهدف تحکیم نهاد خانواده و توجه به ابعاد معنوی جامعه هدف دوره‌های آموزشی متناسب با گروه‌های هدف در قالب آیین همسرداری و فرزند پروری نیز برای زوج‌های جوان تحت حمایت برگزارمی شود.

وی با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش برای کمک به تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، در قالب طرح کوثر گفت: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #۰۲۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

ارسال نظرات