در این بیانیه آمده است: ما دانش آموزان بسیجی مهریز، افتخار داریم که در سرزمین ایران اسلامی زندگی می‌کنیم و به همه‌ی افتخاراتمان می‌بالیم و در مقابل همه سختی‌ها و فشار‌ها های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی قدرتمندانه می‌ایستیم...
کد خبر: ۹۰۷۲۷۴۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، بسیج دانش آموزی شهرستان مهریز بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی بیانیه‌ای بشرح زیر صادر نمود:
باسمه تعالی
رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صد‌ها زبان و قلم ما بزرگ‌تر است خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم و خود نیز شربت شهادت نوشید. امام خمینی (رحمت الله علیه)
هشتم آبان یاد آور از خود گذشتگی و شجاعت، رشادت و شهادت مظلومانه دانش آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده است شهادتی که نقطه عطفی در طول دوران تاریخ انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس شد و روز بسیج دانش آموزی را رقم زد و به ثبت رساند.
هفته بسیج دانش‌آموزی تجلی ایمان و اراده بزرگ مردان کوچک و متدینی است که دفاع از اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و پاسداری از خون شهیدان را افتخاری بی‌بدیل می‌دانند.
دانش آموزان بسیجی ایران اسلامی یکپارچه و یکصدا انزجار خود را از تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه استکبار جهانی به
سرکردگی آمریکای جهان خوار و اسرائیل غاصب جنایتکار اعلام نموده و معتقدند با اتکاء به تدابیر راه گشا و حکیمانه رهبر انقلاب و و بهره گیری از تجربیات دوران پر افتخار دفاع مقدس در اجرای اقتصاد مقاومتی مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گوی استکبار زده خواهد شد.
ما دانش آموزان بسیجی شهرستان مهریز از تمام کسانی که با عناوینی فریبنده در جهت تثبیت و تضمین منافع ظالمان و تضییع و پایمال کردن حقوق مظلومین و ملت‌های ستمدیده در حال حرکت هستند می‌خواهیم که روش انسانی را در پیش گرفته و در مقابل رژیم‌های کودک کش منطقه و جهان همچون شجره خبیثه آل سعود و رژیم نامشروع صهیونیستی و آمریکای بدعهد و عهد شکن ایستاده و فریب چهره بزک کرده آن‌ها را نخورند.
ما دانش آموزان بسیجی مهریز، افتخار داریم که در سرزمین ایران اسلامی زندگی می‌کنیم و به همه‌ی افتخاراتمان می‌بالیم و در مقابل همه سختی‌ها و فشار‌ها های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی قدرتمندانه می‌ایستیم؛ و بعنوان بسیجی رهبر عزیزمان حضرت آیت الله امام خامنه‌ی (مدظله العالی) و در تبعیت از فرمایشات ایشان و امام راحل کمر همت بسته و با توجه به ماهیت استکباری شیطان بزرگ، بیش از گذشته دشمنی و نفرت خود را با فریاد بلند ((مرگ بر آمریکا)) به گوش همه جهان می‌رسانیم.
ومن الله توفیق
ارسال نظرات