خبرهای داغ:
به مناسب هفته بسیج دانش آموزی و ارج نهادن به مقام شهدای دانش آموز بویژه شهید نوجوان بسیجی حسین فهمیده به همین منظور جمعی از فرماندهان و بسیجیان دانش آموز خواهر و برادر به همراه فرمانده ناحیه سپاه ، رئیس آموزش و پرورش و فرمانده بسیج دانش آموزی ، مسئول بسیج فرهنگیان و دیگر مسئولان با امام جمعه موقت هندیجان دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۳۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،حجت الاسلام والمسلمین جعفر بنی سعید پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه دیدار بسیجیان اظهار کرد: یاد و خاطر شهدای دانش آموز هشت سال دفاع مقدس هیچگاه فراموش نخواهد شد و در تاریخ اسلام و ایثار ملت ایران ماندگار می ماند و رشادت های شهدای دانش آموز حاصل تربیت اسلامی است که امام راحل فرمودند رهبر ما همان نوجوان ۱۳ ساله ایی است که با شجاعت در مقابل دشمن ایستادگی کرد تا به فیض شهادت نائل آمد .

وی افزود: دشمنان اسلام با تمام حمایت های خود از فرقه های منحرف سعی در تخریب اسلام و تفکر شیعه را دارد ولی ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه هیچگاه فریب این فتنه ها و نیرنگ ها را نخواهد خورد و جوانان و نوجوانان بسیجی دانش آموز با آمادگی کامل از کشور دفاع می کنند.

وی بابیان اهمیت تشکیل بسیج دانش آموزی در کشور گفت: به فرمان امام راحل و تدبیر هوشمندانه و بابصیرت خود بسیج دانش آموزی تشکیل شد واکنون مانند یک چراغ هدایتگر با جذب دانش آموزان در مدارس فعالیت های خوبی را دارد و در اکثر برنامه ها پیشقدم و تاثیرگذار هستند.

در ادامه دیدار بسیجیان با امام جمعه موقت ، سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: ما پیرو راه امام حسین (ع) هستیم و هر عزت و افتخاری که کسب می کنیم همگی از حماسه بزرگ عاشورا بوجود آمده و حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) درس استکبار ستیزی را به ماها آموخته و ثمره آن حضور نوجوانان و جوانان دانش آموز بسیجی که در صحنه های انقلاب حضوری فعال دارند.

وی افزود : تا مکتب عاشورا هست ما پیروز در تمام میادین تحت فرماندهی مقام معظم رهبری هستیم و اربعین امتداد همین مکتب سید الشهدا ء است که مردم با جان و دل ایثار ها می کنند و ادامه راه امام حسین (ع) بهترین درس های آموزنده و الگویی مناسب برای نسل های کنونی و آیند گان است.

رئیس اداره آموزش وپرورش هندیجان محسن محسنی نژاد در ادامه دیدار تاکید کرد: تعامل خوبی میان بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش هست و هر کاری در این راه باشد کوتاهی نخواهد نشد و افتخار می کنیم به وجود دانش آموزان بسیجی که همواره در اکثر برنامه ها همکاری خوبی دارند .

در پایان فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان سروان پاسدار سعید سنگری عنوان کرد: حدود ۵ هزار دانش آموز بسیجی جذب حوزه بسیج دانش آموزی هندیجان شده اند و ۵۰ واحد دانش آموزی در مدارس دخترانه و پسرانه هندیجان فعالیت دارند و همواره در زمینه های فرهنگی هنری و ورزشی و علمی در استان و شهرستان موفق هستند و همچنین در هفته بسیج دانش آموزی برنامه های متنوعی شامل علمی ، فرهنگی وورزشی و اردویی و نشست های بصیرتی اجراء خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها