پزشکان جهادی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در مسیر پیاده روی اربعین نجف تا کربلا به زائران خدمت رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۱۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، قرارگاه جهادی امام رضا (علیه السلام) برای چهارمین سال متوالی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را در زمینه های بهداشت و درمان خدمت رسانی می‌کند. سازماندهی این نیروهای متخصص در فاصله یک ماه مانده به اربعین، طی فراخوانی از نیروهای درمانی داوطلب اعم از پزشک، پیراپزشک، پرستار، فیزیوتراپ و... انجام شده که برای خدمات‌رسانی در پیاده‌روی اربعین دعوت شدند.

امسال نیز تعداد 100 نفر از داوطلبان حوزه درمانی به عنوان خادمان جهادی اربعین حسینی در رشته های پزشکی، پرستاری، داروسازی، فوریت های پرشکی به کشور عراق اعزام شدند.

همچنین پزشکان و نیروهای درمانی داوطلب درمانی در طول مسیر پیاده روی همراه  زائران از نجف به کربلا به مدت 4 روز متوالی حرکت کردند و در قالب گروه‌های 5 نفره با به همراه داشتن کوله های مجهز پزشکی و  نصب پرچم‌هایی روی کوله‌هایشان که روی آن به 3 زبان فارسی،‌ عربی و انگلیسی اعلام شده آن‌ها عضو گروه پزشکی هستند، به طور سیار در  خدمت زائرانی هستند که به‌دلیل خستگی نمی‌توانند خود را به پایگاه‌های پزشکی برسانند.

همچنین تمهیدات اولیه برای استقرار یک مرکز ثابت در شهر کربلا برای خدمت رسانی به زوار تا پایان روز اربعین اندیشیده شده است.

در ادامه فیلم و تصاویر این اقدام پزشکان جهادگر را ببینید:

 
شوق خدمت
شوق خدمت
شوق خدمت
شوق خدمت
شوق خدمت
شوق خدمت
شوق خدمت
شوق خدمت
ارسال نظرات