پویشی مردمی آغاز به کار کرد؛

پیمانی جهانی برای مبارزه با ظلم

همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و پیاده روی میلیونی مسلمانان کمپینی با عنوان «پیمان جهانی مبارزه با ظلم» راه افتاد که در آن زائرینِ بخشی از نامه‌ای که خطاب به مردم جهان نگاشته شده را می‌خوانند.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۱۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی و پیاده روی میلیونی مسلمانان و آزادی خواهان جهان به سمت کربلا، کمپینی با عنوان «پیمان جهانی مبارزه با ظلم» راه افتاد که در آن زائرینِ ایرانی و غیرایرانی، مسلمان و غیرمسلمان مقابل دوربین موبایل، بخشی از نامه‌ای که خطاب به مردم جهان نگاشته شده را می‌خوانند.

نامه‌ای انقلابی و سراسر حماسه که همه را به بستن پیمانی جهانی برای مبارزه با ظلم و استکبار دعوت می‌کند. متن کامل این نامه را درلینک زیر می‌توانید مشاهده کنید:

در این کمپین صد‌ها نفر از زائرین ایرانی و غیر ایرانی از جمله زائران عراقی، آذربایجانی، آمریکایی، هندی، پاکستانی، ترکیه‌ای، افغانستانی، فرانسوی، آفریقایی و... متن مشترکی را خطاب به مردم جهان مقابل دوربین خواندند و همه مستضعین و محرومین و کسانی که زیر چکمه‌های ظلم و استکبار قرار دارند را به اتحاد و بستن بیمانی جهانی برای مبارزه با ظلم دعوت کردند.

گفتنی است برخی اساتید انقلابی، فعالان جهان اسلام و مداحین از جمله سردار سعید قاسمی، حاج صادق آهنگران، حجت الاسلام آقاتهرانی، حجت الاسلام حاجتی، مهندس ضرغامی، حجت الاسلام فرحزاد، حجت الاسلام غریب‌رضا، حاج مهدی رسولی و... نیز به این کمپین پیوستند.

برای دیدن صد‌ها ویدئوی این کمپین به کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام این کمپین به آدرس زیر مراجعه کنید:

تلگرام: t.me/GlobalArbaeen:small_blue_diamond:

اینستاگرام: instagram.com/GlobalArbaeen
ارسال نظرات
آخرین اخبار