فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان خبر داد:

بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان کمیجان برگزار می شود

سرهنگ اکبری گفت:گسترش فرهنگ بسیجی در بین نوجوانان وتربیت دانش آموز انقلابی ، هدف بسیج دانش آموزی پشتیبانی و هدایت آنها در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی از وظایف مهم این سازمان است که در این راه قدم های خوبی برداشته شده است .
کد خبر: ۹۰۷۲۶۷۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی سرهنگ پاسدار رشیداکبری فرمانده سپاه ناحیه کمیجان از برگزاری بیش از 20عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان کمیجان خبر داد

وی افزود:دانش آموزان نقشی پررنگ در دوران دفاع مقدس ایفا کردند و به فرموده امام خمینی (ره) هیچ سنگری دیده نشد که به خون شهدای دانش آموز رنگین نشده باشد. 

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت:کسب علم، تهذیب و تندرستی همواره از موضوع های مورد تاکید مقام معظم رهبری به جوانان است که برنامه های هفته بسیج دانش آموزی نیز حول این سه محور انجام می شود.

وی اظهار کرد: بسیج دانش آموزی رسالت سنگینی را برعهده دارد که مهمترین آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های آینده است.

وی بابیان اینکه شکل‌گیری بسیج دانش‌آموزی باهدف تربیت نسلی انقلابی برای آینده مملکت اسلامی است، گفت: این تربیت اسلامی در قالب و چارچوب دینی انجام می‌شود که یکی از این چارچوب‌ها ظلم‌ستیزی دانش‌آموزان در مقابل استکبار جهانی است.

سرهنگ اکبری یاد آورشد:از 7 تا 13 آبان هر سال به یاد شهید محمد حسین فهمیده نوجوان بسیجی به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است و شعار امسال این هفته ، دانش آموز انقلابی ،مدرسه انقلابی است.

وی درپایان خاطرنشان کرد:بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در سطح شهرستان کمیجان ودر واحدهای پیشگام وفعال در مدارس برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات