فرمانده سپاه ناحیه بهاباد:

بیش از ۲۰ برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در بهاباد اجرا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه بهاباد گفت:: در هفته بسیج دانش آموزی بیش از ۲۰ برنامه در سطح شهرستان بهاباد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۶۴۴
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای دانش آموز و شهید فهمیده اظهارداشت: دشمنان همواره به دنبال دور کردن نسل‌های جدید از انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های آن بوده و البته در این مسیر از انجام هر عمل وقیحی ابا نداشته اند.
وی بابیان اینکه شهید حسین فهمیده بهترین الگوی ترویج ایثار و شهادت در بین دانش آموزان است گفت:: یکی از بهترین بستر‌ها برای رشد نوجوانان، فضای بسیج دانش آموزی است که والدین باید از آن بهترین استفاده را داشته باشند.
وی اضافه کرد: ملت ایران با اتحاد و تبعیت از رهبر معظم انقلاب همواره نشان داده است که از هیچ قدرتی هراس ندارد و با صلابت راه خود را ادامه می‌دهد و نقشه‌های دشمنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شده و این نشانه اقتدار ما برشمرده می‌شود.
فرمانده سپاه بهاباد درادامه به عمده‌ترین برنامه‌های اجرائی هفته بسیج دانش آموزی در شهرستان بهاباد اشاره کرد از جمله: غبارروبی قبور شهداء، دیدار با خانواده شهدای دانش آموزی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، شرکت در نماز جمعه، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، برگزاری همایش دوچرخه سواری، تشکیل نشست‌های بصیرتی و شرکت در طرح حلقه‌های صالحین از عمده برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در بهاباد خواهد بود.

ارسال نظرات