حجت الاسلام والمسلمین جعفری سیزدهم آبان ماه را نماد استواری ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی و ایادی دست نشانده اش عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۷۲۶۴۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در آستانه یوم الله ۱۳ آبان ماه نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری هر چه با شکوهتر این روز در سپاه ناحیه خاتم برگزار شد.
مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه ناحیه خاتم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز به دشمنی‌ها و ستمگری‌های استکبار جهانی و دست نشانده هایش در ساسر دنیا اشاره کرد و گفت:: امروز به واسطه قدرت دفاعی ایران دشمنان توان رویارویی نظامی با ایران را نخواهند داشت بنابراین دست به حربه‌های دیگری همچون جنگ نرم، اعمال تحریم‌های متعدد و... نموده اند که به حول و قوه الهی در این راه هم به نتیجه‌ای نخواهند رسید.
حجت الاسلام والمسلمین جعفری روز ۱۳ آبان را واقعه‌ای مهم در تاریخ ایران اسلامی نام برد و خاطر نشان کرد: سیزدهم آبان ماه روز استواری و ایتادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی است و همواره باید با حضور پر شور در راهپیمایی این روز همبستگی و اتحاد ملت ایران را در مقابل یاوه گویی‌های این شیطان بزرگ به دنیا نشان دهیم.
ارسال نظرات