خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

استکبار هراسان‌تر از همیشه از حماسه راهپیمایی اربعین حسینی

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با اشاره به راهپیمایی عظیم روز اربعین حسینی گفت: دنیای مادی و استکباری از این حماسه هراسان‌تر از همیشه هستند.
کد خبر: ۹۰۷۲۶۳۵
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

دنیای مادی و استکبار هراسان‌تر از همیشه از حماسه راهپیمایی اربعین حسینیسرهنگ علی اشرف اردلان  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت اربعین سالار   شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: حماسه اربعین عاشورایی دیگر است که خلق حماسه آن ایران انقلابی است.

وی افزود: این خلق حماسه می‌رود تا مستکبران عالم و زورگویان جهان و بساط ظلم و جور ستم را از دنیا برای همیشه پاک کند و دنیا از این همه هیبت مسلمانان در حیرت و تعجب مانده است.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان بیان کرد: دنیای مادی و استکباری از این حماسه هراسان‌تر از همیشه هستند و به «چه کنم» افتاده‌اند و حسینیان زمان حاضر در صحنه بوده و فریب ریاست و املاک را که در زمان حسین (ع) اتفاق افتاد را نمی‌خورند.

وی ادامه داد: آنان با این راهپیمایی عظیم  نشان دادند که در صحنه هستند  و آماده هر گونه جان نثاری بوده وگوش به فرمان علی زمان خویش هستند.

اردلان تصریح کرد: بزدلان و صاحبان زر و زور خوشگذران عالم اکنون دست و پا می‌زنند تا بلکه این راهپیمایی را کم اهمیت جلوه دهند اما به عظمت ایران انقلابی و دیگر مسلمانان این راهپیمائی عظمیم سال به سال با شکوه‌تر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم روز اربعین گفت: این راهپیمایی باعث اتحاد و همبستگی بیشتر بین مسلمانان به خصوص شیعیان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار