خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه استکبار از اجتماع اربعین و حضور عظیم مردم وحشت دارد، گفت: به طور قطع جریان عظیم اربعین جریانی دامنه‌دار و سیاسی و امتداد جریان اسلام ناب است که در تقابل با جبهه استکبار خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۷۲۶۲۹
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

استکبار جهانی از اجتماع اربعین و حضور عظیم مردم وحشت دارد/ جریان عظیم اربیعن جریانی دامنه‌دار و سیاسی استمحمد ملایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج همدان با تسلیت ایام اربعین حسینی(ع) راهپیمایی و اجتماع عظیم اربعین حسینی را مقدمه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت دانست و اظهار کرد: اربعین زمینه‌ساز ظهور و بزرگ‌ترین اجتماع انسانی و دینی در جهان است.

وی با بیان اینکه اجتماع عظیم اربعین حسینی، بزرگ‌ترین جریان انقلابی و جریان هم‌افزایی اعتقادات، باورها، رنگ‌ها و آداب و رسوم‌های حول محور امام حسین(ع) است، افزود: متاسفانه برای این جریان سانسورهای عظیم تبلیغاتی صورت می‌گیرد اما با این وجود روزبه روز به قدرت، حجم و گفتمان‌سازی این جریان افزوده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به شبهه‌افکنی برخی افراد در داخل برای کمرنگ کردن اجتماع عظیم اربعین حسینی، عنوان کرد: امسال متاسفانه جریانی از داخل که لیبرال‌هایی در بدنه دولت‌های قبل و دولت امروز هستند در کنار برخی افراد که در فضای مجازی کار رسانه‌ای انجام می‌دهند در تلاش بودند تا مردم از این اجتماع عظیم انقلابی و جهانی جا بمانند و استقبال نکنند که برای این هدف علاوه بر سانسور خبری، دست به هر اقدام و دروغی زدند.

وی با بیان اینکه امسال جریانی در داخل و خارج از حضور ملت ایران در دریای عظیم و خروشان حسینی در هراس بود، به حضور پررنگ و چشمگیر مردم در اجتماع اربعین حسینی اشاره و تاکید کرد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که هرگز نمی‌توانند با سانسور خبری و شبهه افکنی در فضای مجازی و رسانه‌ها مردم را نسبت به اعتقادات بی‌تفاوت کنند.

ملایی ادامه داد: امسال شاهد این بودیم که با وجود تمامی تبلیغات دروغین این تجمع با نور امام حسین(ع) باشکوه‌تراز هر سال برگزار شد که نویدبخش و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

وی با بیان اینکه استکبار از اجتماع اربعین و حضور عظیم مردم وحشت دارد، به ظرفیت موجود در اجتماع بزرگ اربعین در راستای استکبارستیزی اشاره و بیان کرد: به طور قطع جریان عظیم اربعین جریانی دامنه‌دار و سیاسی و امتداد جریان اسلام ناب است که در تقابل با جبهه استکبار خواهد بود و ما باید به این جریان با بصیرت و دانایی بسیار دامن بزنیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه اجتماع عظیم اربعین حسینی نشان‌دهنده انسجام جهان اسلام حول محور امام حسین(ع) است، افزود: این اجتماع بزرگ‌ترین جریان اجتماعی حول محور امام حسین(ع) و آزادی انسان است و به طور قطع این جریان تقابل بین دو گفتمان اساسی اسلام ناب محمدی (ص) واسلام آمریکایی است.

وی اضافه کرد: جبهه استکبار از این موضوع و اجتماع عظیم سخت ناراحت است و تمام تلاش خود را به کار گرفته که موضوع اسلام ناب، اسلام جهاد، اسلام انتظار و اسلام شهادت به حال فراموشی سپرده شود که متاسفانه از جنس این افراد در بین سیاسیون، سلبریتی، هنرمندان و برخی افراد کشور وجود دارد که ایادی استکبار هستند اما نور امام حسین(ع) در بین آحاد مردم جاری و ساری است و هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

ملایی به پیام اجتماع بزرگ اربعین اشاره و عنوان کرد: بزرگ‌ترین پیام اجتماع اربعین پیام زنده بودن اسلام ناب است، دشمنان با به وجود آوردن جریان تکفیری در غرب آسیا تصور می‌کردند که می‌توانند مردم را نسبت به اسلام دلزده کنند اما این اجتماع عظیم الهی شاخصه‌های اسلام ناب و اینکه مسلمانان چگونه می‌توانند در زیر یک بیرق زندگی کنند را به جهانیان نشان می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه این اجتماع عظیم به استکبار نشان می‌دهد که قدرت اسلام ناب و قدرت توحید، بیرق ولایت است، خاطرنشان کرد: پیام این راهپیمایی به مردم جهان وحدت و همدلی بین مسلمانان و یکدلی و برای مبارزه با ظلم و استکبار است به طوری که در جای جای پیاده‌روی برابری و همدلی در هر مسئولیت و نژادی دیده می‌شود که همه سیاه‌پوش امام حسین(ع) در بین مسیر نجف تا کربلا در حرکت هستند و در زیر یک بیرق با هم زندگی می‌کنند که گوشه‌ای از ظهور را نشان می‌دهد.

 

خبرنگار: میثم علوی آزاد

انتهای پیام/

ارسال نظرات