جلسه هیئت اندیشه‌ورز روشنگری فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۶۲۷
|
۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

جلسه هئیت اندیشه‌ورز روشنگری فرهنگی اجتماعی صالح آباد برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، جلسه هیئت اندیشه‌ورز روشنگری فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح آباد با حضور حجت‌الاسلام طالبی، قاسمی و اعضای هیئت اندیشه‌ورز برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران صالح‌آباد شهرستان بهار هدف از تشکیل هئیت اندیشه‌ورز را اصلاح و بهبود وضعیت فرهنگی اجتماعی آحاد مردم دانست و اظهار داشت: هیئت اندیشه‌ورز با توجه به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مبنی بر روشنگری فکری آحاد مردم جامعه اسلامی همراه با بصیرت‌افزایی در آحادجامعه است.

حجت‌الاسلام طالبی در ادامه اظهار داشت: همه ما باید نسبت به مسائل جامعه، مسئولیت‌پذیر باشیم چراکه عدم مسئولیت‌پذیری باعث نابودی کانون گرم خانواده است.

قاسمی از هادیان سیاسی نیز با اشاره به اینکه امروز جبهه اصلی نبرد با استکبار، جبهه فرهنگی است، گفت: دشمن نیروها و ابزار گسترده ضد فرهنگی و رسانه‌ای را برای به زانو درآوردن ملت‌ها به کار گرفته است اما بسیجیان با بالا بردن بصیرت و آگاهی و شناخت توأم با ایمان و معرفت دینی توطئه‌های دشمنان و استکبار را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات