دبیر کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرود از اعزام قریب به ۶۰۰ دانش آموز دختر این شهرستان به اردوی راهیان نور کشور خبر داد
کد خبر: ۹۰۷۲۵۱۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد جلیلی در جلسه هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود از اعزام نزدیک به ۶۰۰ دانش‌آموز دختر دوره دوم متوسطه این شهرستان در دو مرحله به اردوی راهیان نور دانش‌آموزی خبر داد.
وی گفت: طبق سهمیه ابلاغی استان سمنان در دو مرحله و در روز‌های ۲۸ آبان‌ماه و هفتم آذرماه این دانش‌آموزان از شهرستان شاهرود به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
دبیر کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود افزود: هزینه ثبت‌نام در اردوی راهیان نور در قالب خودیاری دانش‌آموزان، ۵۱ هزار تومان است و مربی، روحانی، راوی و امدادگر نیز به همراه دانش‌آموزان اعزام می‌شوند.
جلیلی خاطرنشان کرد: این اردو به مدت چهار روز در استان خوزستان و در اردوگاه‌های شهر اندیمشک و خرمشهر و با بازدید از یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.
احمد حسین‌پور جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود نیز در این جلسه بر اهمیت و ضرورت برگزاری اردوی راهیان نور و همچنین هدفمند و اثرگذار بودن این برنامه برای دانش‌آموزان با حضور دستگاه‌های متولی تأکید کرد.
معاون آموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه توجه به کیفیت در برگزاری اردوی راهیان نور بسیار اهمیت دارد و به استقبال دختران دانش‌آموز برای حضور در این اردو اشاره کرد.
سیدمحمدرضا کریمی افزود: با توجه به استقبال خوب دانش‌آموزان و سهمیه در نظر گرفته‌شده برای اعزام به اردوی راهیان نور باید درخواست تجدیدنظر در این خصوص و افزایش سهمیه را به استان اعلام کنیم.
این جلسه با حضور جانشین سپاه ناحیه شاهرود، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و منطقه بسطام و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی ایمان، کوثر و ایثار به میزبانی سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه در زمینه اجرای برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی تبادل نظر صورت گرفت و بر هدفمند برگزار شدن این برنامه‌ها در مدارس و در مناسبت‌ها و برنامه‌های گوناگون تأکید شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها