مسئول واحد فرهنگی و مذهبی هیئت حضرت موسی بن جعفر(ع) مراغه خبر داد

پوشاک و نوشت افزار در بین دانش آموزان مراغه توزیع شد

مسئول واحد فرهنگی و مذهبی هیئت حضرت موسی بن جعفر(ع) مراغه از تهیه و توزیع پوشاک زمستانی و نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۹۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

مسعود بخشایشی  در گفتگو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما پوشاک زمستانی و لوازم التحریر به ارزش 10 میلیون تومان در میان 32 دانش آموز توزیع شد.
وی افزود: تشویق برای مشارکت مردم در امور عام ‌المنفعه از مهمترین وظایف هیئت‏‌ های مذهبی است و با توجه به اینکه برخی دانش آموزان بی بضاعت برای ادامه تحصیل نیازمند حمایت هستند لذا واحد فرهنگی موسی بن جعفر(ع) با کمک های خیران حمایت لازم را در حد توان از آنها انجام می دهد.
بخشایشی با بیان اینکه با جلب مشارکت مردم در فعالیت‏ ‌های خیرخواهانه شاهد از بین رفتن فقر در جامعه خواهیم بود، افزود: با شروع بکار واحد فرهنگی و مذهبی این هیئت در سال گذشته و در راستای رفع محرومیت‌ زدایی، تاکنون سبدهای غذایی در شب یلدا، عید نوروز، رمضان و عید قربان در میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.
وی با تقدیر از مشارکت خیران در امورخیر، خواستار توجه بیشتر خیران و فراگیر شدن این سنت خداپسندانه در تمامی زمینه ها شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار