خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی:

پرداخت 36 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان آذربایجان شرقی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: 36 میلیارد و 83 میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد در هفت ماهه امسال پرداخت شده که 76 درصد آن از منابع بانکی بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۹۴
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یونس فاتح، افزود: در این مدت برای دو هزار و 228 مددجوی تحت حمایت این نهاد با دریافت تسهیلات اشتغال از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت فرصت شغلی ایجاد شد.                                   

وی با اعلام اینکه بانک‌های عامل آذربایجان شرقی بیش از 27 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کردند، گفت: هزار و 505 نفر از مددجویان تحت حمایت مستعد اشتغال پس از معرفی به بانک‌های عامل استان تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

 فاتح با اشاره به اینکه هشت میلیارد و 475 میلیون تومان از تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت، توسط صندوق امداد ولایت بوده است، تاکید کرد: 717 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با دریافت تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت صاحب شغل شدند.         

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اکنون بیش از 27 هزار طرح اشتغال، تحت نظارت این نهاد در حال اجرا است، عنوان کرد: ناظران طرح های اشتغال با نظارت‌های دقیق خود در طول اجرای طرح مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارائه می‌کنند. 

فاتح عنوان کرد: در هفت ماهه امسال 839 طرح اشتغال در بخش خدمات، 566 طرح در بخش صنایع دستی، 763 طرح در بخش دامپروری و 60 طرح نیز در بخش کشاورزی اجرا شده است.  

وی افزود: در این مدت 323 فقره وام اشتغال به مبلغ پنج میلیارد و 434 میلیون تومان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی پرداخت‌شده است.           

ارسال نظرات
پر بیننده ها