کسب مدال نقره توسط نخبه کردستانی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از کسب مدال نقره رشته تاسیسات الکتریکی مسابقات آزاد مهارت «اورسیا» توسط نخبه مهارتی کردستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۹۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سیدجمیل احمدی اظهار کرد: رضا رزوان جوان نخبه مهارتی کردستانی مدال نقره مسابقات آزاد مهارت «اورسیا» روسیه را بدست آورد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات آزاد مهارت روسیه از تاریخ ۲ تا ۶ آبان ماه سال‌جاری در شهر یکاترینبورگ روسیه و با حضور ۴۷۳ رقابت کننده و ۵۴۰ کارشناس از کشور‌های ایران، روسیه، بلاروس، برزیل، سوئیس، انگلستان، هند، قزاقستان، مغولستان و عربستان در ۲۲ رشته برگزار شد.

احمدی افزود: در این دوره از رقابت‌ها رضا رزوان به عنوان تنها رقابت کننده کشورمان در رشته تأسیسات الکتریکی به همراه کارشناس رشته، فاروق محمدامینی از استان کردستان حضور یافتند.

وی تصریح کرد: رقابت در این رشته بین ۱۸ شرکت کننده و طی مدت ۳ روز در ۱۸ ساعت انجام شد که خوشبختانه این جوان برومند کردستانی توانست مدال نقره این دوره از مسابقات را در رشته تاسیسات الکتریکی کسب نماید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: در پایان این مسابقات برای تمامی شرکت‌کنندگان پاسپورت مهارتی صادر و همچنین به برگزیدگان مدال اعطا شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات