نشست بصیرتی سیاسی در مدرسه کار و دانش رهبری فارسان

اصول و دستاورد های انقلاب اسلامی باید در مدارس به خوبی تشریح و برای دانش آموزان نهادینه شوند.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۸۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدرضاعلوی با حضور در جمع دانش آموزان هنرستان کار و دانش رهبری گفت: برای آگاهی بخشی دانش آموزان در زمینه نهضت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باید کرسی های آزاد اندیشی، نشست‌های روشنگری، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و برنامه هایی از این قبیل اجرا شود و همچنین سعی کنیم تا دانش آموزان را به دیدار خانواده معظم شهدا ببریم تا روحیه مقاومت و ایثار و صبر را در دانش آموزان تقویت کنیم.

وی ادامه داد: امروزه معلمان نقش اساسی را در تشریح انقلاب و دستاوردهای آن در مدارس ایفا می کنند.

حجت الاسلام علوی در ادامه با اشاره به اینکه امنیت جامعه مرهون خون پاک شهیدان است گفت: فعالان عرصه تعلیم و تربیت مسئولیت مهمی را در جامعه برعهده دارند چرا که حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط فرهنگیان و از مدارس آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: همزمانی ماه مهر امسال با ایام معنوی ماه محرم  وصفر حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید در کنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند.

حجت الاسلام علوی در پایان خاطر نشان کرد: امروزه دشمن جوانان این انقلاب را هدف گرفته است و سعی دارد تا امید و معنویت را از جوانان ما بگیرد . اما باید بدانیم که به لطف خدا در این راه ناکام خواهد ماند و راهپیمایی باشکوه اربعین که هرساله اتفاق می افتد بیانگر ناکامی دشمن است.

 

ارسال نظرات