اجلاس نماز با حضور مسئولین روابط عمومی های ادارات شهر ستان، در سپاه ناحیه اردل برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۸۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال وبختیاری ؛ اجلاسیه نماز با حضور مسئولین روابط عمومی های ادارات اردل در سالن جلسات سپاه ناحیه اردل برگزار گردید.

 مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اردل  با تسلیت  ایام اربعین حسینی در جمع مسئولین روابط عمومی ادارات اردل بیان داشت: هر کس در امر نماز سستی وسهل انگاری کندخداوند برکت را از عمر ورز ق وروزی اش می گیردوسیمای صالحین را از چهره اش محو می کند وبرایش بهره ای ازدعای صالحین نخواهد بود، هر کاری که کند بدون پاداش خواهد ماند ، دعایش مستجاب نخواهد شد ذلیل خواهد مرد وگرسنه جان خواهد داد.

سید کریم صالحی با اشاره به روایتی از امام علی (علیه السلام) بیان داشت: "نماز پناهگاه خدایی و وسیله راندن شیطان است."

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه اردل درادامه بیان داشت: در فرهنگ دینی ما مرز مسلمانی ، نماز است که باید مرزبانی شود ومرزبان آن هر مسلمانی است که طعم آن را چشیده باشد.

وی افزود: نماز بهترین سلاحی است که می شود بوسیله آن با جنگ نرم دشمن مقابله کرد و ابزاری برای در امان ماندن از چالش هایی است که فرهنگ دینی ما را تهدید می کند وعامل مصونیت ماندن جوانان می باشد.

صالحی عنوان کرد: نماز نباید فقط در منازل اقامه شود بلکه باید در جامعه نیز توسعه یابد ودر فضاهای تفریحی وپارک ها هم فضای مناسبی برای اقامه نماز بوجود بیاید.

ارسال نظرات