خبرهای داغ:
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:

دانش آموزان خالص‌ترین بسیجیان هستند

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان بسیج را از نهاد‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دانش آموزان در زمره خالصانه‌ترین بسیجیان هستند.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۴۶
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در آستانه هفته بسیج دانش آموزی در دیدار جمعی از فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی و مدیران و مربیان مدارس سمنان، بسیج را از نهاد‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دانش آموزان در زمره خالصانه‌ترین بسیجیان هستند.
نماینده، ولی فقیه در استان همچنین با بیان اینکه استان سمنان در بخش‌های علمی، فرهنگی، اخلاقی و ولایت پذیری در کشور نمونه و ممتاز است گفت: این امتیازات باید حفظ شود.
آیت الله شاهچراغی امنیت و سلامت را دو نعمت مهم عنوان کرد و گفت: به برکت انقلاب و جمهوری اسلامی امنیت در کشور وجود دارد و سلامت هم باید با ورزش و تغذیه سالم حاصل شود.
سرهنگ پاسدار یوسفعلی طاهری رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان هم از اجرای ۱۴۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در استان سمنان خبر داد و گفت: نواخته شدن زنگ ایثار و شهادت، پویش دانش آموزی من فهمیده ام، همایش فرماندهان بسیج دانش آموزی، رزمایش پدافند غیر عامل، جشنواره دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب از جمله برنامه‌های شاخص در استان است.
سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم استان و شریفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هم در این دیدار استکبار ستیزی و تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهدا را از محور‌های اصلی برنامه‌های بسیج دانش آموزی بیان کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها