مسئول فرهنگی موکب امام حسن مجتبی استان البرز از پذیرش روزانه پنج هزار زائر در موکب امام حسن (ع) استان البرز مستقر در نجف خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۲۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید روح‌الله فضلی  با اشاره به اینکه روزانه حدود ۵ هزار زائر در موکب امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مستقر در نجف پذیرش می‌شوند، گفت: هر زائر می‌تواند در این موکب دو روز اقامت داشته باشد.

پذیرش روزانه ۵۰۰۰ زائر در موکب امام حسن (ع) استان البرز

وی با اشاره به اینکه یک حسینیه متمرکز در این موکب راه‌اندازی شده است، گفت: در این حسینیه نماز جماعت همراه با زیارت عاشورا و دعای عهد برگزار می‌شود.

به گفته مسئول فرهنگی موکب امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در هر وعده صبحانه، نهار و شام برای سه هزار نفر تدارک دیده‌شده است.

فضلی بابیان اینکه در این موکب یک درمانگاه با خدمات‌دهی پزشکان عمومی و دندانپزشکی دایر شده است، افزود: در این درمانگاه زوار توسط یک پزشک متخصص داخلی به‌صورت کاملاً رایگان ویزیت می‌شوند همچنین دارو به میزان موردنیاز به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از نماز ظهر پرده‌خوانی واقعه عاشورا در این موکب برگزار می‌شود، گفت: حدود ۲۰۰ نفر از خادمان افتخاری استان البرز در موکب امام حسن مجتبی (ع) در حال خدمت هستند.

 

ارسال نظرات