حجه الاسلام صداقتی : راهپیمایی اربعین یک لشگرکشی ایمانی مردمی است که هم سربازان آن، مردم و هم تدارک‌چی‌ها، مردم هستند، نمی‌توان هیچ دولتی را در دنیا پیدا کرد که قادر باشد دهها وعده غذای گرم ۲۰ میلیون انسان را بدون کوچکترین مزاحمت و در کمال سلامت و نظم تامین کند.
کد خبر: ۹۰۷۲۴۰۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی، به همت فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه این ناحیه مراسم سوگواری جاماندگان اربعین حسینی در این ناحیه با سخنرانی و ذکر مصیبت اباعبدالله الحسین(ع) در فضایی معنوی و آکنده از غم و اندوه برگزار گردید.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام والمسلمین مهدی صداقتی در سخنانی راهپیمایی اربعین را تمرینی برای چگونه زیستن در زمان ظهور دانستند و اظهار داشتند: یک جامعه ایمانی در مدت زمان محدود و در یک جغرافیای خاص این راهپیمایی را رقم می‌زند، در جریان این مسیر، پیرایه‌های زندگی و ملحقات آنچه که امروز ما را احاطه کرده و رفتار ما را شکل می‌دهد، وجود ندارد.

حجت الاسلام صداقتی در همین رابطه افزودند: در راهپیمایی اربعین همه به دنبال یک هدف هستند و آن، اینکه با همه وجودشان ثابت کنند که وارد عرصه حمایت از پرچمی که جبهه حق برافراشته است، شده‌اند. این راهپیمایی اربعین یک جهت‌گیری بزرگ است که مردم خود را در این مسیر در جبهه حق تعریف کرده و آن را به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: راهپیمایی اربعین یک لشگرکشی ایمانی مردمی است که هم سربازان آن، مردم و هم تدارک‌چی‌ها، مردم هستند، نمی‌توان هیچ دولتی را در دنیا پیدا کرد که قادر باشد دهها وعده غذای گرم ۲۰ میلیون انسان را بدون کوچکترین مزاحمت و در کمال سلامت و نظم تامین کند.

حجه الاسلام صداقتی افزود: در دنیا در مواقع بروز بحران، قوی‌ترین اقتصادهای دنیا توانسته‌اند چند صد هزار پرس غذای گرم آماده کنند، اما اتفاق بزرگی که در راهپیمایی اربعین رخ می‌دهد، این است که لشگر و تدارک‌چی، مردم هستند، کسانی که تدارک‌چی هستند عقبه بزرگی به نام مهر اهل‌بیت دارند.

در ادامه مراسم نیز مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در عزای سرور و سالار شهیدان ذکر مصیبت نمودند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها